A
Anoniem
Guest
Zoals jullie al lezen, heb ik flink last van mijn maag en de buik. Dis is al vanaf afgelopen maandag zo. Maandag en dinsdag de hele tijd misselijk en bij ieder hapje of slokje dat ik nam kreeg ik maagpijn. In eerste instantie dacht ik natuurlijk "zou ik dan zwanger zijn"??? laterna hoorde ik dat het heerste, maagpijn, steken in de buik en diaree.
Dinsdag was ook ik uiteraard aan de diaree.
Woensdag nergens meer last van en donderdag begon het liedje weer van voren af aan. Misselijk is minder maar wel veel last nog van de maag en regelmatig zuurbranden.
Vrijdag was manlief ervan overtuigd dat ik zwanger was maar gisteren werd ik dan toch ongesteld. Uiteraard ff balen maar ik baal nog het meeste dat ik dus al een week niet lekker ben en me af vraag wat ik heb.
Het heerst zeggen ze maar na een paar dagen moet het toch over zijn, niet??
Nog meer dames die hier last van hebben??
Heb nu morgen 2 nachtdiensten en als het dan niet over is ga ik toch maar eens mijn ha een bezoekje brengen...
groetjes pally
Dinsdag was ook ik uiteraard aan de diaree.
Woensdag nergens meer last van en donderdag begon het liedje weer van voren af aan. Misselijk is minder maar wel veel last nog van de maag en regelmatig zuurbranden.
Vrijdag was manlief ervan overtuigd dat ik zwanger was maar gisteren werd ik dan toch ongesteld. Uiteraard ff balen maar ik baal nog het meeste dat ik dus al een week niet lekker ben en me af vraag wat ik heb.
Het heerst zeggen ze maar na een paar dagen moet het toch over zijn, niet??
Nog meer dames die hier last van hebben??
Heb nu morgen 2 nachtdiensten en als het dan niet over is ga ik toch maar eens mijn ha een bezoekje brengen...
groetjes pally