Last van maagzuur!

Hai allemaal,ik heb de laatste week bijna de hele dag door van maagzuur!gek wordt ik ervan,een rennie helpt al niet meer,weet iemand hoe je het kan minderen?

13wk vandaag
groetjes

Ik gebruik bij maagzuur ook rennies. Balen dat dat al niet meer helpt bij je. Ook eet ik veel pepermuntjes. Had gelezen toen ik de vorige keer zwanger was dat gaviscon ook kan helpen, maar ik kreeg dat niet weg. Smerig spul!!
Verder tips heb ik helaas niet voor je.

Liefs marielle

Ik heb ook dat gavicson gekocht, niet echt lekker inderdaad. verder helpt steeds beetjes eten, zorgen dat er geen trek komt dus. geen/weinig dingen die het zuur versterken zoals thee/koffie/cacao enzo, ik geniet nu echt van een glas melk...
groetjes Marij

En niet te gekruid eten!!En geen prik drinken.

Ook ik had in mijn vorige zwangerschap een drankje gekregen wat op melk leek.
Ik weet alleen niet meer hoe dat heet.Zou best ook dat graviscon middeltje geweest kunnen zijn hoor.Maar het hielp wel!
Maar je moest het dacht ik wel op doktersrecept krijgen.

Even met je verloskundige overleggen.Want het is heel vervelend al sje steeds zo'n buikpijn hebt.

Veel beterschap,groetjes Jo

Ik heb me zelf gek zitten prakkezeren voor je,hoe dat spulletje ook alweer heette.
En jahoor,vanacht schoot het me weer te binnen..

Het heet Antagel(geloof ik)
Het eindigde in iedergeval wel op gel!En je krijgt het op receot en helpt heel goed.
In de koelkast bewaren,dan is het smaakje iets minder vies.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Veel sterkte,groetjes van Jo

Terug
Bovenaan