Tijdje geleden had ik een vraag gesteld vanwege last van middenrif ('s nachts) een half jaar na bevalling. Ik ben bij de dokter geweest en volgens hem lag het aan zwakke rug- en buikspieren. Hij heeft me doorverwezen naar fysio. Ik kan nl. nog steeds niet op mijn rug liggen (zere onderrug) en ik moet mijn buik- en rugspieren versterken. Dit omdat ik alleen 's nachts last heb. Dus dit ga ik proberen en dan maar hopen dat het dan beter gaat. Dus Peggy, ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt.
Nog een andere vraag. Morgen 27ste wordt onze dochter 1 jaar!!!!! We zijn nu begonnen om haar met de pot mee te laten eten (dit na een jaar van Olvaritpotjes) maar mevrouw lust dit niet. Gisteravond had ik worteltjes gemaakt, ik dacht zoete groente, moet lukken, maar nee hoor! Een paar happen en toen moest ze kokhalsen!! Ja, comlimenten voor de kok hoor!!! Hoe zouden jullie dit aanpakken???????? Alles mengen met appelmoes lijkt me ook geen optie.
Alvast maar weer bedankt voor de tips.
Groetjes van Jolanda.
Nog een andere vraag. Morgen 27ste wordt onze dochter 1 jaar!!!!! We zijn nu begonnen om haar met de pot mee te laten eten (dit na een jaar van Olvaritpotjes) maar mevrouw lust dit niet. Gisteravond had ik worteltjes gemaakt, ik dacht zoete groente, moet lukken, maar nee hoor! Een paar happen en toen moest ze kokhalsen!! Ja, comlimenten voor de kok hoor!!! Hoe zouden jullie dit aanpakken???????? Alles mengen met appelmoes lijkt me ook geen optie.
Alvast maar weer bedankt voor de tips.
Groetjes van Jolanda.