Last van middenrif

Tijdje geleden had ik een vraag gesteld vanwege last van middenrif ('s nachts) een half jaar na bevalling. Ik ben bij de dokter geweest en volgens hem lag het aan zwakke rug- en buikspieren. Hij heeft me doorverwezen naar fysio. Ik kan nl. nog steeds niet op mijn rug liggen (zere onderrug) en ik moet mijn buik- en rugspieren versterken. Dit omdat ik alleen 's nachts last heb. Dus dit ga ik proberen en dan maar hopen dat het dan beter gaat. Dus Peggy, ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt.

Nog een andere vraag. Morgen 27ste wordt onze dochter 1 jaar!!!!! We zijn nu begonnen om haar met de pot mee te laten eten (dit na een jaar van Olvaritpotjes) maar mevrouw lust dit niet. Gisteravond had ik worteltjes gemaakt, ik dacht zoete groente, moet lukken, maar nee hoor! Een paar happen en toen moest ze kokhalsen!! Ja, comlimenten voor de kok hoor!!! Hoe zouden jullie dit aanpakken???????? Alles mengen met appelmoes lijkt me ook geen optie.

Alvast maar weer bedankt voor de tips.

Groetjes van Jolanda.
 
Hoi,
Vaak moeten kinderen wennen aan de kookkunst van de kok. lol.
Potjes zijn flauw en neutraal anders dan verse groente.

Misschien helpt het om een paar keer achter elkaar worteltjes te geven op die manier wennen ze aan 1smaak te gelijk.

En samen eten doet eten.

Ps als je gaat mengen met fruit dan stel je het wennen alleen maar uit omdat je ze dan daar weer van af moet krijgen denk ik.

Succes
 
Allereest GEFELICITEERD!!!
Een mijlpaal!!!
Wat is het jaar toch snel voorbij. Eerst liggen ze heerlijk bij je in je armen en nu proberen ze al te lopen en laten we ze een beetje los!!!

Ik zou ook inderdaad een paar dagen hetzelfde klaargemaaktre groente geven. Dat heb ik vanaf het begin al gedaan. Maar ik wil het ook nog wel eens een beetje aanmaken met appelsapdiksap. Mag dan wel zoet zijn, maar bij bijv. witlof gaat het erge bittere er toch vanaf.
Dit heb ik ook bij mijn oudste gedaan en hij is totaal geen zoetekauwer geworden. Het liefst gebruikt hij helemaal geen suiker. En dat terwijl ik overal diksap in had gedaan.
 

Mijn zoon at eerst ook alleen maar potjes en bij alle nieuwe smaken moest hij kokhalzen. Wat ik dan deed was er de eerste 2 keer appelmoes door heen en de derde keer at hij het ook zonder appelmoes. En zodoende eet hij nu eigenlijk alles wat hij hebben mag. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Terug
Bovenaan