last van mijn buik

Gisteren voelde ik me goed en dacht...kom ik ga eens wat doen in huis. Dus dat gedaan maar wel alles stapje voor stapje en niet alles in 1 keer klaar willen hebben. Dus ik lekker relax aan de gang hier.
Ondertussen moest ik mijn oudste naar school brengen en weer ophalen tot 2 keer toe. Einde van de middag moest ze naar de gym. Voordat ze naar gym ging had ik nog het eten voor bereid zodat het alleen nog maar in de oven hoefde 's avonds.
Toen ik de oudste naar gym had gebracht en toen ik weer thuis was kreeg ik erg last van mijn buik. Dit had ik in deze zwangerschap nog niet eerder gehad maar wel herkenbaar van de vorige 2 keer.
Ik ben op de bank gaan liggen en een vriendin gevraagt of ze mijn dochter weer mee wilde nemen van de gym.
Vandaag heb ik ook nog veel last van mijn. Bij alles wat ik doe gaat die protesteren. Ik doe dus maar niks vandaag. Het is een teken van mijn lijf dat ik het rustig aan moet doen. Alleen heb ik gisteren helemaal niet veel en druk gedaan, maar waarschijnlijk toch te veel.
Ik baal en weet ff niet zo goed wat ik ermee moet doen. Als het morgen nog zo is misschien ff de vk bellen....

Ja meid, herkenbaar hoor! Ik moet ook alles een voor een doen en rust nemen tussendoor. Word nog leuk als ik na vakantie weer ga werken! Dan zal ik wel de dag dat ik moet werken en de dag erna geen zak waard zijn!

Nog 6 maandjes en dan kunnen we er weer vol tegenaan. Denk maar zo: ons lichaam levert momente de ultieme prestatie van een vrouw op. Over 6 maanden mag je dit wondertje weer bewonderen!

Liefs

Verraderlijk hè! Als je je goed voelt en wat doet wordt je direct gestraft. Je kunt niet meer als goed naar je lichaam luisteren! Gelukkig is het maar tijdelijk :)

hey meid

luister goed naar je lichaam! ik had precies hetzelfde, druk met werk stage opleiding en dan gaat het gewoon ineens niet meer. zit nu ziek thuis en moet het echt rustig aan doen, ik krijg nu ook een aangepast rooster zodat ik minder werk en met stage ben ik gestopt. het is echt balen dat je lichaam nu minder kan maar het is voor een goed doel! ;)

liefs xxx

Terug
Bovenaan