Last van mijn ei

Hoi meiden,

Ik merk dat ik na mijn miskraam veel meer last van mijn eisprong heb. Ik voel het gewoon helemaal aankomen en ben er wel eventjes beroerd van. Beetje misselijk, gevoelige buik... Hebben jullie dit ook? Mijn menstruatie zit nog niet helemaal op 28 dagen, zoals voorheen. Ik ben inmiddels twee keer ongesteld geweest en beide keren zat ik rond de 32 dagen. Maar mijn eisprong heb ik wel steeds stipt na 14 dagen gehad. Raar he?
F, kun je mijn NOD aanpassen op de lijst? Als ik uit ga van 28 dagen, zal dat 25 januari zijn.

Liefs, Anna

Hoi Anna,

Ik heb precies dezelfde symptonen als jij. Ik ben ook altijd wat misselijk en voel al dagen ervoor dat het eraan zit te komen. Misschien zijn we ons nu veel bewuster van ons lichaam? Ik weet het ook niet.

Ik ga je nod aanpassen!

Ja, ik dus ook. Ik voelde nooit wat en de vorige keer heel duidelijk en nu tja weet ik het niet wat ik voelde maar het is nu ook veel sterker dan voor de mk.

LIefs Po

Ik voelde het altijd al heel duidelijk, nou ja, sinds ik ben gestopt met de pil. Toen ging het me na een tijdje opvallen. Maar sinds de miskraam is het niet erger geworden of zo.

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan