Last van mijn onderbuik

Hallo allemaal!

Ben nu 6, 5 week zwanger! We zijn helemaal happy. Alleen ik heb sinds vorige week last van mijn onderbuik. Moe en pijnlijke borsten heb ik ook, maar over mijn onderbuik kan ik niks terug vinden.
Heeft iemand daar toevallig ook last van?
As maandag de 19de krijgen we onze eerste echo!

Groetjes Saskia
 
Ik ben nu 8 weken zwanger. En heb ook al vanaf het begin last van mn buik.
Kan van alles zijn, maar het schijnt te kunnen dat je nu al last hebt van je buikspieren etc. Misschien ook de stoelgang. Zolang het niet gepaard gaat met bloedingen dan maak ik me niet te druk.

Misschien dat we gewoon erg goed voelen dat ons lichaam enorm veranderd nu
 
Gelukkig, was al bang dat ik de enigste was. O de meeste forums heeft niemand er last van. Maak me niet echt druk, maar ben blij als het maandagavond is voor onze eerste echo! Wanneer krijg jij je eerste echo?
 
2 juni. Ja kan zelf ook bijna niet meer wachten. Dan wordt het allemaal toch wat echter!
Spannend! Hoop dat alles goed is op de echo die je maandag hebt. Laat je het weten?
 
Ik herken het ook hoor. Bij de eerste had ik het heel erg en heb toen de vk gebeld dit was volgens hun normaal. Ook al is het nog heel klein maar door de aanmaak van de hormonen wordt de baarmoeder al klaargemaakt om het kindje daarin te laten groeien. Hierdoor kun je al heel vroeg in de zwangerschap merken dat je banden beginnen te trekken. Ik heb 26 mei de eerste echo met 5.4 wk spannend! Liefs Linda,
 
Fijn om te horen Linda! Vond het al zo raar dat ik niks terug kon vinden. Maandagavond laat ik het jullie weten hoe mijn eerste echo was!

Fijn weekend!
 
Terug
Bovenaan