last van mijn rug.. of ..?

Heb sinds een kleine uurtje last van mijn rug. Niet echt noemens waardig, maar bij mijn oudste begon het ook zo. Was toen 38 en 5 dgn. Toen had ik het alleen niet door en de volgende dag zette het door en was er met 3 uurtjes..
We wachten af. Weer erg spannend zo... Beide bevallingen had ik rugweeen. Schijnen de ergste te zijn, tja.. ik weet niet beter.
Ben nu precies 38 weken

Spannend hè die wachtweken... maar je kan bij een tweede ook net zo goed overlopen hoor. Ik was bij mijn eerste op tijd en bij mijn tweede een week over... zucht... maar de bevalling was zoveel makkelijker. Minder rusgweeën gehad... ik heb bij alles in bad opgevangen en superheet water en het laatste stukje op bed met de geboortetens... die moet met rugweeën heel goed helpen... ik heb die rugweeën daarom bijna niet gevoeld en kon de buikweeën heel goed met puffen en zuchten opvangen.

Succes binnenkort!

Heb zelf ook bij beide eerdere bevallingen ernstige rugweeën gehad. Weet ook niet beter, maar deed wel rete zeer! Een hete kruik bood bij mijn laatste bevalling uitkomst, alleen... hij was zo heet dat ik er een brandblaar aan over gehouden heb. Dat had ik niet eens gevoeld. De weeën waren pijnlijker geweest dan het branden van de kruik...

Ben nu zelf 39w4d, dus ieder pijntje wordt door mij nauwlettend in de gaten gehouden. Als mijn vliezen eenmaal breken is het niet meer te houden, dus... ;-)

Sterkte! Hopelijk verloopt je bevalling ook dit keer snel en voorspoedig.

Gr,
Mariska1973

Terug
Bovenaan