last van mijn rug

Hai meiden,

Hoe is het met jullie?

Ik voel me echt prima behalve dat ik nu al een paar dagen echt mega pijn in mijn rug heb, echt vervelend maar ja he. Nou ben ik sowieso wel bekend met rugklachten maar dat ging eigenlijk goed, loop gelukkig bij de fysio. Vrijdag mag ik gelukkig weer. Maar ja vind het wel lastig of het nou echt bij mijn zwangerschap hoort of niet. Nou moest het ff kwijt. Hopelijk voelt iedereen zich goed.

Groetjes Tamjo

Hoi Tamjo,

Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug!
Wat voor rugklachten had je altijd?
Wat doet de fysio precies bij je? Misschien lekker in een warm bad of lekker in de sauna een idee?

Succes en hopen dat vrijdag je helpt.

Groetjes Chantal

Hey

Ja echt pijn halverwege mijn rug moeilijk uit te leggen. Ik heb ook vaak last van dat alles vast zit ook mijn nek enzo. Mijn Fysio masseerd mij altijd los dat is wel erg lekker. Meestal teer ik daar wel 3 à 4 wk op maar nu al na een week weer last na de laatste x. Hopelijk helpt t weer vrijdag. Idd van t weekend eens in een lekker warm bad. Kan gelukkig weer, net de badkamer verbouwd. Pfff ook dat heeft een hoop spanning gehad. Gelukkig zo goed als af maar ja alles moet ook schoon al dat stof bah. Maar ja. Nu hopen dat ik zo lekker slaap.

Gr. Taamjo

Hoi,
Het is wel een echte zwangerschapskwaal, nu je over de helft heen bent wordt je buik natuurlijk zwaarder en zeker als je gevoelig bent voor rugklachten kan het verergeren!
Kijk trouwens wel uit met te heet badderen, het is niet goed om tijdens de zwangerschap je temp te hoog te laten worden, vandaar dat ze sauna ed ook afraden!
Misschien een kruik? Of een creme die warm wordt (weet niet welke mag nu)
Succes vrijdag
Liefs MJ

@MJ, Laatst hebben we een bijeenkomst gehad met zwangeren en daar werd verteld dat een sauna wel mag. Je moet daarna niet in het dompelbad gaan zodat je te snel afkoelt, maar sauna mag! Ik ga met m'n mannetje ook naar de sauna en bij de Zwaluwhoeve in Harderwijk heb je ook speciale zwangerschapsarrangementen. De 1e 3 maand is het af te raden...

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan