Last van mn bekken nog steeds

Hoi hoi

Wie heeft er nog meer nog steeds last van bekken/ schaambod zo paar maanden na bevalling??
Ik ben nu weer 2 weken begonnen met werken (in de zorg)
en heb best vaak te maken met zwaar tillen enz. maar pffff dan voel ik t echt weer van onder pijn doen....?? Voor mijn bevalling zat ik al een tijd thuis ivm bekkenklachten.... Ik hoop toch niet dat t weer erger wordt:S

Groetjes Joyce
Dani 13 weken

Ik heb er geen last meer van, maar dat lijkt me wel heel lastig zeg! Zelf heb ik wel last van urineverlies. Ben er vandaag mee naar de huisarts geweest en ga maar naar de bekkenbodemfysiotherapeut.

Misschien helpt een osteopaat bij jou? Misschien staat je bekken wel scheef (heb ik ook af en toe) en is het gemakkelijk te verhelpen?

Ook ik heb nog regelmatig last van me bekken. Ik ben toen ook ingeleid van Quinn vanwege die bekkenklachten. Als ik nu lange stukken loop, of aan het werk ben geweest, verneem ik me bekken en onderrug ook nog vaak. De vk en gync hadden gezegd dat ik anders naar de fysio toe moest. Na de bevalling van m'n oudste ben ik toen naar de chiropracter geweest, maar had niet echt het idee dat het geholpen heeft.

Succes met je bekken en hopelijk wordt het nog beter bij je. Anders zou ik of je fysio of iets dergelijk gaan raadplegen.

Liefs marielle Quinn 14 weken

ik heb tijdens de zwangerschap van mn 1ste bekkeninstabileit gehad... en nu nog met lang lopen (pretpark end) heb ik er last van.... en mn zoontje is al 6!! bij amy heb ik er veel minder last van gehad tijdens de zwangerschap (echt zooo;;nn wonder) dusja ook hier nog na 6 jaar klachten

ja, ikke ook hoor!
Tuinieren , tillen, tis een ramp!
Ik moest ook nodig fysio gaan doen voor mijn s-buikspieren (nogsteeds na 3 maand niet begonnen!) en zal dat ook wel aankaarten!

Hier ook nog steeds bekkenklachten. Ik ben nog steeds onder behandeling bij de fysiotherapeut, die masseert de spanning er dan uit. Ik moet gaan sporten om mijn spieren sterker te krijgen, maar helaas gaat dat nog niet, omdat mijn schildklier weer van slag is. Dit heeft als gevolg dat ik veel pijn in spieren en gewrichten heb. Schiet ook niet op dus. Toch ben ik heel positief, want het gaat nu veel beter met me dan na mijn vorige zwangerschap (9jr geleden). Toen koste het me ruim 2 jaar om weer een beetje te kunnen functioneren.
Ik zou echt in overleg gaan met mijn baas als ik jou was. Werken in de zorg is superzwaar en door overbelasten krijgt je lichaam niet de kans om goed te herstellen. Ga in overleg met een fysiotherapeut over hoe je de dingen het beste kunt aanpakken... Sterkte iig.
x Taraneh

Je moet ook ontzwangeren. Hormonen werken nog steeds in op je bekken. Rond je menstruatie kan je dat nog eens extra voelen. Je spieren trainen helpt heel goed. Heb nu veel minder last, maar ook zware dingen tillen merk ik nog goed. Dan doet het bij mij ook nog steeds zeer. Je doet ook wel flink zwaar werk! Goed naar je lichaam luisteren als dat kan. M

Terug
Bovenaan