Last van mn schouders

Vandaag de eerste echo gehad van ons tweede prummeltje. Toevallig had de verloskundige dienst die ook bij de bevalling van onze eerste was die er uiteraard bij was, dat vondt ze heel leuk. Alles was goed voor zo ver te zien was het belangrijkste was dat het hartje klopte,blijft een wonder. Liep alleen 1 dag achter als ik zelf dacht. 17 september nog een echo omdat ze niet de juiste papieren had om te mogen beoordelen. Nu we weten dat ons prummeltje het goed doet en is het wachten op de 2e echo. Oja de misselijkheid tiert hier de laatste dagen aardig in het rond. ME SO HAPPY!!!!!

Gefeliciteerd met je goede echo! Fijn he. Hoe ver zou je nu zijn? Rond de 10e week is de misselijkheid het ergste zeggen ze. Leuk dat jullie snel weer een echo hebben. Lekker genieten!

Dank je wel! Op het moment dat ik dit schrijf ben ik 10 weken. Misselijkheid met vlagen en die heb ik liever dan de bandenpijn die ik nu heb. Ach ja we sjokken gewoon door en we komen er wel.

Ohh wat herkenbaar! Ik heb de misselijkheid en bandenpijn nu veel erger dan bij m'n eerste. Jij ook? Met vlagen haalt de pijn en de misselijkheid elkaar in haha. Succes ermee de komende tijd!! We komen er wel.

ik hoor het de verloskundige nog zeggen bij de eeste zwangerschap, als je er nu al last van hebt dan krijg je het bij een tweede twee keer zo hard terug. Ben nu 11 weken en oei oei oei als ik teveel gedaan heb op een dag dan voel ik het weer en inderdaad twee keer zo hard. De misselijkheid is hier weer aan het zakken gelukkig. Ik ben de dagen aan het aftellen naar de 17e.

Mij is dat niet verteld maar ik merk het ook idd. Hier zakt de misselijkheid gelukkig ook. Met vlagen nog wat last van. Nog een paar dagen voor je weer een echo hebt! Ik de 16e op controle, (helaas) geen echo. Maar controles vind ik toch ook altijd wel heel spannend. Geniet lekker van je weekend! Dan is het dinsdag voor je het weet (hoop ik).

Terug
Bovenaan