Pfff, spreek me er niet over! Mijn man is het nu al bijna beu en we hebben morgen nog 10 weken tot de uitgerekende datum...
Bij mij is het niet de babykamer, die hebben we nog van ons zoontje en alles is nog zo goed als nieuw omdat het natuurlijk maar 6,5 maand gebruikt is, en met een mooie kleurrijke Inke behangboom dus daar hoef ik niets aan te doen.
Bij mij is het meer in de zin dat ik graag wil dat het huis nu een beetje af komt. Dubbel glas beneden eindelijk plaatsen, kozijnen schilderen, 13 deuren kunnen schuren & schilderen. Trapleuning maken & trap nog even schuren & schilderen en de gang nog even opnieuw in de latex... Kortom, huis moet nu nog maar even af (na 2,5 jaar verbouwen, en van 2 huizen 1 gemaakt). Mijn man werkt superhard, doet zo ontzettend z'n best en ik help waar & wanneer ik kan zoveel mogelijk mee, maar het kan niet snel genoeg gaan...
Wel vreemd voor me trouwens die nesteldrang, tijdens mijn vorige zwangerschap echt helemaal geen last van gehad! Ging 3 weken van te voren toch maar even babyshoppen, en 4 dagen voor mijn bevalling hingen de gordijnen, maar nu! Alles ligt & staat klaar voor ons meisje