Last van nestdrang

tamjo

New member
Pfff ik heb het ineens ik wil alles nu af hebben en gewassen haha. Vandaag 32 wk zwanger en kan maar moeilijk wachten met alles in orde maken.

Nou is het ook omdat ik mijn zoontje alvast wil laten wennen aan zijn nieuwe kamertje.

Gister de gordijntjes op maat gemaakt en ik wil ze echt zsm hebben hangen.

Jullie ook al nestdrang?
 
Pfff, spreek me er niet over! Mijn man is het nu al bijna beu en we hebben morgen nog 10 weken tot de uitgerekende datum...

Bij mij is het niet de babykamer, die hebben we nog van ons zoontje en alles is nog zo goed als nieuw omdat het natuurlijk maar 6,5 maand gebruikt is, en met een mooie kleurrijke Inke behangboom dus daar hoef ik niets aan te doen.

Bij mij is het meer in de zin dat ik graag wil dat het huis nu een beetje af komt. Dubbel glas beneden eindelijk plaatsen, kozijnen schilderen, 13 deuren kunnen schuren & schilderen. Trapleuning maken & trap nog even schuren & schilderen en de gang nog even opnieuw in de latex... Kortom, huis moet nu nog maar even af (na 2,5 jaar verbouwen, en van 2 huizen 1 gemaakt). Mijn man werkt superhard, doet zo ontzettend z'n best en ik help waar & wanneer ik kan zoveel mogelijk mee, maar het kan niet snel genoeg gaan...

Wel vreemd voor me trouwens die nesteldrang, tijdens mijn vorige zwangerschap echt helemaal geen last van gehad! Ging 3 weken van te voren toch maar even babyshoppen, en 4 dagen voor mijn bevalling hingen de gordijnen, maar nu! Alles ligt & staat klaar voor ons meisje
 
Aaah herkenbaar ik heb het nu ook veel erger dan bij mijn eerste zwangerschap! Misschien gevoel dat we eerder gaan bevallen? Dat zou lekker zijn paar daagjes eerder.
 
hahaha ik herken het heeeel goed! mijn vriend wordt echt gek van mij! Alles moet af. Ook de andere klusjes in en rondom het huis.. pff word gewoon moe van mezelf hihihi.
 
heyy

Ik heb het een beetje, maar moet zeggen dat ik dat altijd wel wat heb. Alleen nu zit ik tuis en heb ook echt zoiets van dit wil ik gedaan en dat wil ik gedaan.. Maar mijn vriend werkt de hele week en sport ook nog 1 avond in de week.. dus wil hem ook niet elke avond aan het werk zetten. Nou scheelt het dat de dingen die wij nog willen aardig wat kost dus het niet allemaal ff in een keer kan. Haha anders was hij elke avond aan het klussen als het aan mij lag. Ik heb wel bepaalde dingen die ik echt voor mijn bevalling klaar wil hebben. Verder ben ik rustig bezig met het geboortekaartje, de adressen en enveloppen, geboorteplan wil ik v d week ffies maken.. alles rustig aan. Kleertjes wassen wil ik nog even mee wachten.

Liefs
 
Terug
Bovenaan