last van oortjes

A

Anoniem

Guest
robin heeft al een poosje last van veel oorsmeer, had het bij het cb gevraagd, maar het kon geen kwaad zeiden ze de een heeft er meer last van als de ander zeiden ze daar.
maar nu zit robin heel vaak aan zijn oren, handen erop houden en er aantrekken, ook mag ik ze niet meer schoonmaken (met die speciale wattenstaafjes) want dan begint hij gelijk te huilen, echt heeel zielig.
zou het (beginnend) oorontsteking kunnen zijn? of misschien wat anders?

groeten danielle

Ik zou eventjes langs de huisarts gaan als ik jou was...dan weet je het zeker.
Vervelend zeg! Ik hoop voor je dat het geen oorontstekking word.

Ik heb geleerd dat je zowieso niet met (speciale kinder)wattenstaafjes in de oortjes mag. Het zou vanzelf tijdens het baden enzo eruit komen. Misschien effe een tijdje niet meer aankomen en dan kijken hoe dat gaat?

hoi,

ik ga ook niet met het wattenstaafje in het oor, maar maak dus alleen de rand van het oor schoon en de oorschelp en het zij echt hele stukjes die eruit komen.
had net nog de temperatuur opgenomen maar die is normaal dus ga het idd maar een paar daagjes aankijken, of het moet erger worden.

groetjes danielle

Ik zou ook ff langs de ha gaan, ook ik zit niet in het oortje maar een ontsteking is zo opgelopen. Zeker als er tandjes in de aantocht zijn, kan het al gevoeliger zijn.. beter 1x laten checken.

Groetjes Debby

Hey!!

Wat vervelend voor jullie!!!! Ik zou ook ff naar de huisarts gaan als ik jou was!! Dan weet je zeker of er wel of niet iets aann de hand is!!
Sterkte ermee!!

xx jan

ff een update!!!

ben vandaag naar de huisarts geweest, en het is wel iets rood van binnen maar (nog) geen oorontsteking, het was een goed teken dat het vuil eruitkomt. ze doen er nu niets aan, maar moet het wel even in de gaten houden.
nu maar hopen dat het niet doorzet!!!

groeten danielle

Vilmar had van de week hoge koorts en was ontroostbaar, 's avonds nog naar de dokterswacht geweest.....ja hoor: oorontsteking!

Nu dus weer aan de penicilline en zetpillen, zooo zielig!

Dus, houd die oortjes goed in de gaten!

Terug
Bovenaan