last van opstpatie

bah ik heb echt veel last van opstipatie. vier dagen geleden voor het laatst otlasting gehad en vanochtend echt mega buikpijn. Uiteindelijk met veel tranen kwam het dan eindelijk vanochtend. ik had er altijd al wel last van en heb daarvoor ook movicolon,maar dacht ivm de zwangerschap ik laat dat gewoon even staan had ik beter niet kunnen doen. ik hoop dat het snel weer soepel gaat want dit is niet fijn. heeft iemand tips voor een betere ontlasting?

Ik at een aantal weken geleden 's morgens twee plakken ontbijtkoek en toen ging het prima. Nu kan ik ff geen ontbijtkoek meer zien en zit ik meteen heel erg verstopt. Niet fijn!
Roosvicee laxo gebruik ik voor mijn zoontje. Helpt erg goed bij hem! En kiwi's?

Ik appelsap maar bij sommige stopt dat juist weer.
4,5dagen niet naar de wc kunnen is bij gewoonlijk standaard. Dus 2x per week. Ik ben der verder aangewend. Maar geloof dat het erg vervelend is als je dan opeens niet kunt.

Succes met alle tips. !

Ik merk het ook, al is het niet zo heftig als bij jou. Ik eet nu volkeren brood en merk dat het iets makkelijk gaat.

Een vriendin van mij at elke ochtend op een lege maag een kiwi en een glas lauw water 's ochtends schijnt ook te helpen (op de lege maag).

Maar vervelend zeg dat het zo pijn doet!

Ik ben vorige keer 9 dgn niet geweest toen ook de peder gehad van de huisarts. Na 4 dgn weer geste en nu gaat het weer goed. Ik eet activia yoghurt met daarin lijnzaad en brinta in de ochtend. Hier helpt het voor nu in ieder geval.

bedankt voor e tipsik ga ze eens uitproberen. ik heb voor nu kiwi-sinasappeldsp gehaal (de verse), roosvise laxo en de poedertjes weer besteld. het wert allemaal nog niet echt, maar heeft misschien wat tijd nodig. Waar kan ik lijnzaadoli kopen eigenlijk?

Terug
Bovenaan