last van overstap naar opvolgmelk?

Mijn dochtertje is net 6 mnd, dus we zijn net overgestapt naar opvolgmelk. Nu wil altijd al heel weinig eten/drinken, maar nu heeft ze er helemaal geen zin in. Herkend iemand dit?
Vult de opvolgmelk meer? Is het gewoon een kwestie van wennen?

Alvast bedankt
 
hey

Hoeveel drinkt jouw dochter?? Mijn dochter is ook altijd een slechte drinker geweest en rond de 6 maanden werd het helemaal minder. Ze dronk toen een papje (180 water, 6 scheppen nutrilon en 6 schepjes bambix), en 90 cc melk. meer dronk ze niet hoeveel we ook aanboden. zijn er mee naar huisarts en cb geweest maar zolang het huidje soepel is is het goed. Bij 8 maanden begon ze weer meer te drinken, dus het kan een periode zijn. Hou in ieder geval in de gaten dat ze niet uitdroogt.

Liefs Mariska
 
Ze drinkt nog wel genoeg. Tenminste het CB heeft me verteld dat ze in ieder geval 500 ml moeten hebben per dag. De afgelopen tijd dronk ze juist wat meer zo rond 690-750 pg en had ze er ook wel zin in. Nu is het weer bij iedere fles een gevecht.
Haha, ik heb idd vandaag in haar huidje zitten duwen, maar dat is nog wel in orde.
 
Volgens mij is opvolgmelk wat zwaarder. Dus daar kan het aan liggen. Zijn jullie ineens overgegaan? Ik deed met mijn oudste stapje voor stapje. Dus steeds een schepje vervangen voor een schepje opvolgmelk. Het is volgens mij ook anders van smaak.
 
Egnie; ik heb gisteren zo ongeveer ook het zelfde gedaan; gewoon de helft 1 en de andere helft 2

Ik moest vandaag toch naar het CB dus heb het maar ff gevraagt. Ze dacht niet dat het echt veel zwaarder was. Maar schijnbaar heeft mijn dochter niet zoveel nodig. Ze groeit nl wel goed.
We hoeven haar nu maar per dag 500 ml per dag flesvoeding te geven in de hoop dat ze daardoor meer vastvoeding wil hebben. Dus vandaag heeft ze haar eerste boterham gehad. Ze genoot van haar eerste halve boterham en ( hahaha) dronk daarna nog vrolijk 200 ml melk op.

Bedankt voor de reacties
 
Terug
Bovenaan