last van puistjes ???!!!

Wie heeft er nog meer zo veel last van puistjes bij je borsten???
?k eet al even geen chocola meer, ik weet ook niet zeker of het daarvan is.
?n me nek heb ik ook kleine bobbeltjes maar die zijn van de warmte, denk ik.

Veel liefs
Marloes

heb (bijna) overla wel wat puistjes.... In totaal momenteel een stuk of .... pffff

Komt toch echt door de hormonen. Heb ook constant een rood gezicht alsog ik de tour net zelf gefietst heb!

Hoort erbij :D

haha,

Er stond een test in zo'n blad of je een jongen of een meisje zou krijgen, gebaseerd op de bakerpraatjes en daar stond ook een vraag in of je veel puistjes had en als je er veel hebt zou dat een jongentje betekenen.

Dus wie weet...

veel liefs
Marloes

ik heb weinig last van puistjes.... EN IK KRIJG EEN JONGEN HHAHAHAHAHAHA.......
ik heb er zo hier en daar wel wat maar dat zijn kleintjes en stellen eigenlijk nisk voor

Nou voor mij zou het opgaan, ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap veel last van puistjes en ik krijg een jongen!

Ik voel me soms weer net een puber, echt vervelend. Maar nu zitten ze gelukkig niet meer zoveel in mijn gezicht, meer in mijn hals (onder mijn oor) en inderdaad mijn decollete. Echt niet normaal! Daar heb ik het normaal echt helemaal niet!

Maar goed, ik heb lang haar dus ik kan die plekken in mijn hals wel aardig bedekken!

Vervelend maar niet rampzalig!

x

Ja, Marijke, je lacht erom, maar ik heb hier ook gigantisch last van, haha!
Ik kan de deur niet meer uit zonder zoogcompressen, omdat anders mijn hele shirt onder de vlekken zit! haha

Ik zeg steeds dat ik me 'meer dan eens verbonden voel met een koe'. Niet echt sexy

Terug
Bovenaan