last van ribben / rug????

Hallo allemaal,

Ik kijk elke dag op het forum en lees mee maar ben nog niet actief geweest in het plaatsen van een nieuw bericht.
Ik heb sinds 2 weken ongelooflijk last van mijn ribben of rug???? Aan de rechterkant. Soms verga ik van de pijn. Vorige week ben ik de hele week thuisgebleven ( werk nog 40 uur) en deze week probeer ik weer te werken maar haal maar halve dagen....
Ik merk dat zodra ik plat ga liggen de pijn in ieder geval weg is.
Morgenvroeg ga ik naar de dokter, zijn er nog meer mensen met deze klachten?

Groetjes van Mama Jo 29 weken

hallo,

ik denk dat je wat te veel werkt en daardoor last krijgt van je ribben en rug.
want je zegt zelf al als ik op de bank ga liggen gaat het weer over.
ikzelf werk ook niet meer volledig, ik werk in de zorg en dat tillen en sjouwen komt ook mij niet ten goede, en de 1 heeft er meer last van dan de ander denk ik.
als je je kindje heel hoog draagt dan voel je het natuurlijk ook veel meer tegen je ribben.
ik denk dat je rug echt komt van je werk, dus meer rust nemen is denk ik de beste optie...

succes!!

Hoi

Dank je wel voor je reactie. Ik draag het kindje hoog dat klopt! Maar ik heb juist een baan waar ik mij lichamelijk niet voor hoef in te zetten. Ik werk als personeelsadviseur   ( lees achter mijn bureau maar ik denk dat het zitten juist niet goed is....
Ach we doen het gewoon rustig aan want het allerbelangrijkste is de baby en jezelf!
Verder mag ik niet klagen hoor, heb de gehel zwangerschap tot nu toe uitstekend doorlopen!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan