last van ribben

Hallo allemaal

ik ben nu 33 weken zwanger en heb vreselijk last van mijn ribben aan de rechterkant,
voel daar ook telkens een voetje, ik moet donderdag weer naar de vk herkent iemand dit?
groetjes

hoi hoi,

nou ik heb het sinds gisteren dat de kleine man tegen mijn ribben aan ligt en ook bij mij eigenlijk alleen maar aan de rechterkant de enige manier waarop ik er geen last van heb is als ik onderuitgezakt zit of sta, aangezien ik zittend werk doe is het soms wel een beetje lastig want je hangt op de stoel en ik vind dat op je werk geen gezicht als je zo onderuitgezakt zit.

groetjes tineke 28+6

grote kans dat je gekneusde ribben hebt. Erg vervelend! Helaas kunnen ze daar niets aan doen en duurt het vrij lang voor je er geen last meer van hebt. Sterkte ermee.
Ik heb er gelukkig geen last van.

Maar je vk zal je er zeker meer over kunnen vertellen.

Groetjes,
Susan

Hey Vlinder,

Ik herken je verhaal wel...
Ik ben nu 33 weken zwanger en mijn rechterkant voelt ook helemaal poreus aan...Denk echt dat het gekneust is daarzo....
Ik krijg ook een bult onder mijn ribben als hij aan het schoppen is, kan zowat zijn voetje beetpakken.
Dit is echt een heel onprettig gevoel, maar je kan er helaas niets aan doen.
Er zit 1 positief ding aan....Hij ligt al met zijn hoofdje naar beneden, dus klaar om geboren te worden.....
Succes met de laatste loodjes,

Groetjes

Mootje ( 33 + 2 )

hoi hoi
ben vandaag naar de vk geweest en het groeien was in iedergeval goed, (was aan de kleine kant)
en dat van de ribben tja niks aan te doen maar ze wist niet zeker of de baby zich met zijn beentjes of hoofdje afzette dus het is een hoofdje of billetjes wat ik daar de hele dag   voel, geen voet.
ach over twee weken weer naar de vk en dan zien we het wel anders moest ik misschien nog een extra echo laten maken.
nou fijne zwangerschap
ps voor mijn gevoel ligt het wel met het hoofdje beneden.
groetjes

Hoi Vlinder,
Ik heb het al sinds februari en het werd steeds erger. Nu ben ik zo beurs aan de rechterkant (er ligt al maanden een lekker kontje in) dat het minder zeer doet. Volgends de verloskundige heb ik mijn ribben geneusd en is mogelijk een zwevende rib gebroken. Maar ze kunnen er niets aan doen. Ik ben vrij klein (1.56 mtr) dus dan heb je daar eerder last van.
Rust nemen is het enige wat helpt, uitrekken en platliggen en zo veel mogelijk lopen. Zitten is een drama! Ik werk ook op kantoor en ben daardoor 2 maanden geleden veel minder gaan werken. Luister naar je lichaam, stop als ht niet meer gaat!
Groetjes en succes ermee! Nanna

hoi nanna
ik ben 33 weken zwanger en gister mijn laatste werkdag gehad heerlijk, ik ga nu lekker genieten ik moest ook met 34 weken stoppen ivm de grote van de baby maar die is nu volgens de vk goed gegroeid.
dus ik ga nu lekker rustig aan doen.
bedankt voor je reactie fijne zwangerschap

Terug
Bovenaan