Last van slijmverlies, normaal, of moet k me zorgen maken?

A

Anoniem

Guest
Sinds 2 dagen heb ik last van slijmverlies (tsjah niet echt een lekker onderwerp.. sorrie....)

Gisteren was het nogal veel, en erg 'draderig'   het was wit / doorzichtig van kleur.

Wie heeft dit ook, of wie weet wat dit betekend?
Kan dit ook duidden op een miskraam?

Ik ben nu 11 weken zwanger

Groetjes, en alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden

Hoi,
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik heb ook veel last van afscheiding, is heel normaal dat je daar meer last van hebt als je zwanger bent. Kan wel lastig zijn, vind ik dan. Maar helaas niets aan te doen!
groetjes Mickey (36,2 wk)

Hoi

Dat is heel normaal ,heb daar zelf ook erg veel last van.
Je voelt het gewoon eruit lopen als of je in je broek staat te plassen(ik weet het klinkt vies) maar het is normaal als je zwanger bent.

Groetjes peggy.
34 weken zwanger.

Das juist een heel goed teken! Het kindje groeit waardoor er oestrogeen vrijkomt en dat zorg voor slijmvorming. Heel goed dus eigenlijk!
lfs ing

Hoi,

Ja ik had het ook heel erg, het enigste wat helpt is goed schoonmaken. Met een intieme wasemulsie en een vaginale douche en verder een wasemulsie van lactacyd of kruidvat.

Hoi,

Ja dat heb ik ook. Ik ben morgen 10 wkn . Soms voel je het er inderdaad uitlopen (lekker verhaal) en dan lijkt het of je je plas niet op kunt houden of zo.
Veel schone onderbroeken. Ik gebruik zelf geen vaginale wasemulsies of zoiets. Vraag me eerlijk gezegd af of dat wel zo goed is. Je hoort daar verschillende verhalen over.

Ik had bij mijn 1e zwangerschap volgens mij helemaal niet zo veel afscheiding. Zo zie je maar weer. Elke keer is anders.

Fijne zwangerschap

groetjes Empe

Terug
Bovenaan