last van steken in onderbuik en borsten beginnen te lekken..

Hoi,

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ben nu 30 weken zwanger van ons eerste kindje en heb sinds gisteravond last van krampen in de onderbuik. Zo erg dat ik echt ff moet gaan zitten, ze komen ongeveer om de anderhalf tot 2 uur en blijven een 10 min. zouden dit voor weeen kunnen zijn. Of is dit nog veel te vroeg. Ook sinds gisteravond beginnen mijn borsten te lekken. Heeft dit er allemaal mee te maken??

ik weet natuurlijk dat ik de ha kan bellen, maar wilde het graag eerst ff zo proberen.

thanxx

liefs ctje
 
Hoi ctje,

Ben zelf nog niet zover (nu 25+4 wkn) maar volgens mij kunnen dat inderdaad heel goed voor/oefen weeen zijn. Lekkende borsten af en toe zo rond de 30 weken is geloof ik ook heel normaal. Elke anderhalf uur van die voorweeen lijkt me best heel veel alleen. Zou je niet toch even de vk bellen?
Succes ermee, laat je even weten hoe het gaat?

groetjes Judith
 
Hoi hoi,

ben benieuwd of de krampen zijn verdwenen, het enigste wat ik kan vertellen is dat ik zeker weet dat voorweeen geen pijn mogen doen, Lekkende borsten zijn normaal hoor. Ik had ze heel veel voorweeen en harde buiken maar ze deden geen pijn. Omdat jij zei dat je gewoon moest gaan zitten ervoor ben ik wel benieuwd hoe het nu met je is en of je de vk hebt gebeld,

groetjes Leonie
 
Hoi,

het gaat nu goed, heb na 15.00 vanmiddag nog geen last weer gehad. Heb nu tegen mezelf gezegd dat mocht ik vanvaond en morgen nog weer last krijgen dan bel ik even met de ha (doet bij ons de controles en bevallingen).
Bedankt voor jullie reactiess
 
Terug
Bovenaan