last van steken/krampen

Hi allemaal,

Ik heb sinds een week last van steken/krampen in mijn buik. Deze doen echt pijn en durf dan niet te bewegen. Ik ben nogal een zenuwepees dus vind het best eng. Ik ben nu 25 weken en 4 dagen. Wel voel ik de hele dag die kleine bewegen, dus dat is wel fijn! :)

Maar herkennen jullie dit?

Liefs,
 
Hoi Bali,

Ik ben zelf pas 8 weken zwanger, dus hetb er geen ervaring mee. Ik ben wel voor jou een beetje gaan zoeken daarover en op verschillende forums zie ik dat veel vrouwen rohd die tijd daar al last van hebben. Toch al een voorbereiding ofzo.
Er staat wel duidelijk overal dat als je teveel doet dit erger kan worden.

Maar als je het niet vertrouwt kun je altijd je verloskundige bellen.

Succes ermee
 
Ja hoor, herkenbaar. Waarschijnlijk heb je een groeispeurt van je buik en baby en dat voel je. Dan worden je banden opgerekt en dat doet pijn. Meestal is het na een weekje weer rustig. Als je het niet vertrouwd bel je verloskundige dan.
 
Ben gister toch naar de vk geweest, pijn werd erger. Doorgestuurd naar ziekenhuis voor onderzoek. Ze hadden geen verklaring voor de pijn, het zat boven mijn baarmoeder. Ze denken dat het mijn organen zijn die beklemt zitten. Die hebben natuurlijk steeds minder ruimte. Ze hebben de kleine helemaal nagekeken en daar was alles gelukkig goed mee! Dat is het belangrijkste! Zit nu rustig thuis op de bank.
 
Goed dat je naar de verloskundige bent geweest. Alles goed met de kleine, dat is toch een hele opluchting!
 
Terug
Bovenaan