last van straie

Ik heb tijdens mijn  zwangerschap erg veel last gehad van straie, ik smeerde me gek maar werkelijk niets hielp.Nu zijn ze al voor een groot gedeelte iets minder zichtbaar maar het is nog steeds erg duidelijk te zien.Nu ben ik op 4 kilo na weer op m'n oude gewicht dus denk ik niet dat het nog veel minder zal worden.Heeft iemand een tip waardoor ze minder zichtbaar worden of zelfs helemaal verdwijnen....ze zitten voornamelijk op mijn buik rond de navel!!!

Hoi,

Ik heb helaas geen tips voor je. Gewoon blijven smeren denk ik. Ik kreeg striae 3 weken voor de bevalling. Heel de zwangerschap gemeerd en ik dacht dat ik er goed vanaf kwam. Helaas... Het is nu al minder rood dan eerst.

Succes ermee.

Groetjes,

Nelly.

Hallo,

Ik heb er ook last van. Gelukkig ga je het na en tijdje steeds minder zien. De rode kleur verdwijnt en dan zie je een heel stuk minder. Maar weg krijg je het niet meer. smeren helpt jammer genoeg bij mij niet.

Groetjes Yoeri en Jespermama

hallo,
hier nog zo iemand... zucht. Ik gebruik nu al een tijdje bindweefselcreme van biodermal. Ik denk alleen niet dat t specifiek iets tegen de striemen doet. Het is voornamelijk gewoon pech hebben. Ik ga alleen nooit meer in een bikini.... Accepteren is het enige wat echt helpt... helaas. Gr Joeki

Hallo allemaal,

Sorry geen goed nieuws: ze gaan nooit meer weg! Zelf heb ik het ook erg op mijn buik. Een aantal jaren geleden ben ik nog al aangekomen, waardoor ik vreselijk dikke boven benen heb gekregen, hier kwamen toen ook zoveel strepen op. Wat iemand anders al zei, het rode gaat eraf. Daarna houd je witte, zilverachtige strepen over. Ze worden dus wel minder zichtbaar, maar je blijft het altijd zien. Naar mijn idee helpt smeren niet, maar wie weet werkt het voor jullie. Ook nadat ik mijn benen weer in normaal formaat had, bleven de strepen... helaas dus.

Maar goed dan kijk je weer in de box/ wieg en je ziet je kleintje en wat maken die paar streepjes dan uit toch?

Groeten Carina

Ook ik kan me niet zo druk maken over de striae.
Op het laatst van de zwangerschap zat mijn hele buik eronder, mijn man noemde mij een dalmatier hahaha.

Ik weet waar ik het voor heb gedaan en ik kan me er ook niet zo druk over maken.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan