last van stuitje!

Hebben jullie dat nou ook? Last van je stuitje? Echt ik kan soms gewoon niet zitten! Erg vervelend dan draai en doe ik maar. Daarbij gepaard gaat een hele lage rugpijn! Vreemd?! Iemand een idee?

Liefs Janne

Hoi Janne,

Ja ja en nog eens ja... zijn vanmiddag een stukje wezen fietsen maar ik ben halverwege de wijk omgedraaid. Ik had me een pijn in m'n achterwerk en rug zeg... niet normaal... het schijnt dat je hormonen de spieren en verbindingen soepeler maakt... misschien dat het zou kunnen zijn.. ik heb er ook last van in bed.. slaap nu regelmatig met zo'n voedingskussen.. dat helpt wel...

dus daar hou ik het dan maar op....

gaat ie goed verders??

xxx
Sunny

Hey Sunny,

Ja verder gaat het wel ok. Het spugen is een eind over gelukkig, maar nu begint het maagzuur!! GRRR ... Van de andere kant eet ik tenminste 's avonds geen shippies ofzo haha! Kunnen er ook geen extra kilo's aankomen dan de zwangerschapskilo's! Haha!

Ik had zoiets ook al gehoord ja dat het daarmee te maken kon hebben daar ga ik dan maar vanuit maar gisterenavond leek ik wel een bejaarde ! :p Ach wat een klaagverhaal...... iets positiefs.... Beeb trapt steeds harder! Geweldig!

Liefs Janne

Zwangerschapskiloos... grmmppfff... ik hou me ook ersntig aan een goed voedingspatroon. alleen afgelopen 3 dagen lukte het voor geen meter; dus vandaag frisse start met gezonde voeding en veel water.

ik voel onze Kruimel niet zo heel veel; in ieder geval nog een stuk minder sterk dan bij onze 1e zwschap en dat vind ik wel beetje jammer. Het komt omdat de placenta voorwandig ligt. dus er zit gewoon een goede demper tussen... dus Kruimeltje moet er maar net naast trappen en dan voel ik het natuurlijk wel... en dan ben ik weer zoooo blij........ alleen iedereen zegt; jeetje, je bent al op de helft; dat gaat hard... terwijl ik zelf nog zoiets heb van; aaaaaahhhhhh.. nog zoooooooo lang... haha.... hee Janne? Hoever ben jij nu precies?

Liefs
Sunny

Hi Sunny,

Ben morgen 20 weken! En dan hebben we morgenavond de echo! Ben wel een beetje nerveus hoor! Ik vind ook wel dat de tijd heel snel gaat, maar tegelijkertijd kan ik nu niet wachten totdat het december/januari is! Soms!! Hoever ben jij precies?

Bij onze eerste voelde ik de hem ook veel beter ondanks dat toen ook de placenta aan de voorkatnt lag, maar toch worden de plopjes nu wel sterker, De kleine ligt nu helemaal overdwars helemaal onderin mijn buik! Het ligt daar lekker denk k want als k het voel bewegen is het ook helemaal onderin en nergens anders! Soms denk k al wel eens stel je voor dat de placenta voor de uitgang ligt! :S Hellup! Of stel je voor dat het zo blijft liggen! Dan moet ik straks een keizersnede! Hellup! Goed het is heel erg vroeg natuurlijk het kan alle kanten op! Maar het is gewoon zo vreemd dat het niet door heel je buik ligt! Nou ja we zullen morgen wel zien!
Succes met je water en gezonde dingen, ik weet dat het niet meevalt! Bij de eerste 30 kg !aangekomen! Gewoon veel vreetbuien gehad!

Liefs Janne

Haha, ik lees het al; ik ben niet de enige die af en toe spoken en beren op de weg zie...

Geen zorgen.. mocht je placenta daadwerkelijk voor de uitgang liggen dan groeit hij zeer waarschijnlijk nog mee omhoog gedurende het verdere verloop van je zwschap.... ik ben nu 19 weken exact... dus ook voor mij op de helft omdat onze Kruimel met 38 weken gehaald gaat worden.. via de keizersnede... en dat is echt veel minder heftig dan de meeste denken.. alleen het revalideren.. das een heel stuk minder... maar goed... een vriendin van me kon ook niet 6 weken rechtop zitten omdat de boel van onder zo ingescheurd en gezwollen was... dus of het dan van de keizersnede is of van een uigescheurde of gelubberde onderkant... tja... die moest poepen in bad in een klein laagje water en dan moest hij de boel desinfecteren van onder en insmeren.. nou dat was ook geen pretje... dus mijn echtgenoot ziet het allemaal heeeeeel rooskleurig in... dat begrijp je wel... haha...

30 kg aankomen is geen optie voor mij; ik ben een grote vrouw met echte massieve bouw... na de bevalling wil ik ook zeker een kilo of 20 kwijt. Ik ben bij de eerste 15 kilo aangekomen ook dus door vreetbuien, met name vanaf de 20 weken... veel Celebrations.. onze boy zwom gewoon in chocolademelk ipv vruchtwater... wel vrolijk kind trouwens... haha..

had vrijdag de fout gemaakt appelflappen en gangmakers mee te nemen... op dus... er ligt nog 1 gangmaker en daar ga ik nu onze rottweiler mee blij maken voor hij in mijn buik belandt....

Hee Marianne/Janne; werk jij ook nog of ben je huismams? hetzelfde natuurlijk maar je reageert zo trouw op de berichtjes... vandaar....

ik heb 9 september de echo; ben er ook peunerveus voor maar tot nu toe zag alles er prima uit... jullie wilde toch ook het geslacht weten?

Liefs en tot lees en schrijfs!

Gelukkig, niet de enige dan met angsten haha soms denk je dat wel eens. Bij de eerste had ik ook een totaalruptuur. Dus was idd behoorlijk revalideren Grrr. Maar goed.Ik was toen een beetje te hard voor mezelf! Moest maar doorgaan enzo. En vooral niet aanstellen, nou dat ga ik nu gewoon anders doen!

Ik ben niet bepaald de slankste hoor! Maar woog aan het eind van mijn eerste 102 kg en dan er af krijgen is niet zo makkelijk he! Er is 15 kg aan blijven zitten toen. Wil nu na mijn zwangerschap echt wel flink afvallen en gaan sporten!
Ik ken dat wel van de chocolade haha die van mij zwom er toen ook in zoveel en dan ook nog frikandellen speciaal en hamburgers speciaal enzo ooooo verschrikkelijk! Bleef er van eten!

Ik wil het geslacht wel weten, maar mijn man niet! Dus heb maar besloten dat ik het dan ook niet wilde weten. (of misschien stiekum op een briefje in een enveloppe laten doen ofzo! ) Ik ben zo een flapuit zeg het dan vats tegen hem!

Ik werk wel hoor, we hebben een eigen bedrijf en doe daar de administratie van en wekr daarnaast nog 2 dagen in een bloemenzaak! En jij?

Liefs Janne

Dag lieverd,

oh nee, ik ben ook zo'n druif die overal wel wat voelt en het soms erg eng vindt... dit komt ook door ons verleden; miskraam met operatie met daarna lastige/pijnlijke complicaties in 2004, mijn zus in 2005 die een gestorven meisje moest baren met 39 weken zwangerschap (daarna dus inclusief afscheidsdienst en begrafenis met alle toeters en bellen)... en toen eind 2005 zwanger van onze boy met veel complicaties en loodzware bevalling met spoedkeizersnede aan het eind... maar goed... tot nu toe geen enge dingen.. en dat gaan we zo houden. Maar ik krijg wel eens in de 2 weken een echo en een gesprekje hoe het gaat; puur voor m'n eigen geruststelling... voor sommigen is het appeltje/eitje maar voor sommigen dus ook niet.. en daar ben ik er helaas 1 van....

Ik werd in de zwschap van Tom helemaal blij van broodje kaassoufle met satesaus... krijg er nu ook honger van als ik eraan denk... hihi... maar ik ben toen geeindigd op 122 (mede door kiloos vocht) en dat ga ik dus niet meer doen... ik ben afgelopen 4 weken een halve kilo aangekomen dus iedereen was zeer tevreden. ik zit nu ook wel boven de 100 maar dat zit ik al 6 jaar... dus na jan 2010 en voor de zomer van 2010 ga ik er flink tegenaan... ik wil echt weer rond de 85/90 zitten... is voor mij een supergewicht. eerst schaamde ik me er wel flink voor maar ik ben gelukkig niet zo'n blubbertje.. ben gewoon echt Hollands Glorie...

We hebben dus een autorijschool waarin ik nog wat middagen meerijdt.. maar 't buikje is al aardig rond dus veiligheidstechnisch gezien let ik een beetje op met wie ik op stap ga... als ik een ingreep moet geven gaat de gordel natuurlijk in werking en dat is eng.. verder rijden beginners niet altijd even goed door en dan hangt er iemand op je bumper te irriteren en daar breekt het zweet me ook wel van uit... stel dat ie achterop klapt.. want een leerling gaat dan rustig op de rem staan ipv de koppeling... dus nu veel administratie en mijn huis kan ik supergoed bijhouden... haha.. vanmiddag gaat Tom naar de peuterspeelzaal en dan heb ik weer wat uren om de boekhouding op orde te brengen; examens reserveren en zo... moet ik altijd even goed koppie bijhouden... verder ben ik dus graag met plantjes en creabea dingetjes bezig.. tuintje mooi maken en houden en zo... geeft me altijd rust als er mooie dingen in m'n vensterbanken staan...

zo, het is weer een heel verhaal geworden; wel leuk als je elkaar zo leert kennen... op welke datum ben jij precies uitgerekend? Wij krijgen dus in de week van 11 januari de keizersnede; datum wordt begin december bekend... wat voor eigen bedrijf hebben jullie?

Ga broodjes maken; m'n mannetje komt ook elke middag broodjes eten....

xxx

Terug
Bovenaan