Hi Sunny,
Ben morgen 20 weken! En dan hebben we morgenavond de echo! Ben wel een beetje nerveus hoor! Ik vind ook wel dat de tijd heel snel gaat, maar tegelijkertijd kan ik nu niet wachten totdat het december/januari is! Soms!! Hoever ben jij precies?
Bij onze eerste voelde ik de hem ook veel beter ondanks dat toen ook de placenta aan de voorkatnt lag, maar toch worden de plopjes nu wel sterker, De kleine ligt nu helemaal overdwars helemaal onderin mijn buik! Het ligt daar lekker denk k want als k het voel bewegen is het ook helemaal onderin en nergens anders! Soms denk k al wel eens stel je voor dat de placenta voor de uitgang ligt! :S Hellup! Of stel je voor dat het zo blijft liggen! Dan moet ik straks een keizersnede! Hellup! Goed het is heel erg vroeg natuurlijk het kan alle kanten op! Maar het is gewoon zo vreemd dat het niet door heel je buik ligt! Nou ja we zullen morgen wel zien!
Succes met je water en gezonde dingen, ik weet dat het niet meevalt! Bij de eerste 30 kg !aangekomen! Gewoon veel vreetbuien gehad!
Liefs Janne