last van t weer??

hebben jullie ook meer last van de warmte nu? ik zelf best wel... kan er nooit heel goed tegen maar zweet me kapot nu.. druppels lopen van mn handen en voeten af... pfffffffffff

ik kan normaal gesproken al niet zo heel goed tegen de warmte, maar het valt me nu gelukkig nog mee ;) succes meid! hoop dat je er niet al te veel last van blijft houden!

Er is hier airco, maar nog is het warm ik vind het niks, maar das ook afgunst, al die mensen lekker buiten en ik achter een raam.

Niet helemaal waar, als het buiten regent is het ook niet fijn binnen, grijs is nooit leuk om naar te kijken. ;)

Ik heb ook nog nergens last van... Vindt t zonnetje heerlijk om in te zitten ( heb ook 'nog' geen last van zwangerschapsmasker-verschijnselen) dus blijf t lekker doen:)

Ik kan normaal gesproken echt heel erg goed tegen de hitte. Maar ik merk dat het voor mij nu al voelt als 30 graden!

Ik zweet me kapot! naja, misschien goed tegen het vocht wat ik toch wel iets begint vast te houden :)

Ik word gelukkig niet naar van de warmte maar kan er wel een stuk minder goed tegen nu.

Dikke kus!

Terug
Bovenaan