Last van tandjes bij 15 week?

Hallo!

Ik heb een dochtertje van 15 weken oud en het valt mij de laatste tijd op dat ze haar speentje opzij duwt om er vervolgens op te gaan kauwen met haar tandvlees. Ook doet ze dit als ze de fles krijgt met haar flessenspeen.

Zou het kunnen dat ze nu al last van doorkomende tandjes krijgt? Het lijkt mij behoorlijk vroeg namelijk..
 
Ik lees even mee want mijn zoontje heeft precies hetzelfde! En kwijlt echt giga veel. Je kan even over het tandvlees gaan met je vinger en voelen of er een bobbeltje of bultje zit. Ik voel wel wat namelijk maar mijn man weer niet...

X
 
Goed idee! Ik zal straks gelijk even voelen als ze wakker is :)
Onze meid kwijlt ook gigantisch veel inderdaad!
 
Hoi hoi,
 
Mijn dochter had een dag voordat ze 4 maanden werd een tandje duidelijk zichtbaar. 
Vond het ook erg vroeg maar kan dus toch 
 
Onze zoon kreeg ook met 4mnd zijn eerste tand. Erg vroeg maar kan dus wel. Nu heeft hij er met 10mnd inmiddels 8 :)
Hij knaagde op werkelijk alles, vooral zijn speen en bijtring. Veel kwijlen ook en drinken deed af en toe pijn. Dan duwde hij zijn flesje terug met zijn tong.
 
Onze zoon van 1 jaar doet dit ook altijd vlak voordat er weer een tandje doorkomt. Speentjes wordt heftig op gekauwd, veel gekwijl en soms zit hij zelfs zachtjes op zijn vinger te kauwen. Het is met 15 weken idd vroeg maar lijkt er toch echt op dat er iets aan Zit te komen :) laat maar weten of er iets doorgekomen is de komende tijd, ben benieuwd! Liefs 
 
Ik heb laatst dus even gevoeld, maar ik voelde niks, geen hard puntje of bobbeltje ofzo.
Af en toe heeft ze wel rode wangetjes, maar of dit te wijten valt aan een doorkomend tandje durf ik niet te zeggen. Nouja we wachten gewoon af :)
 
Terug
Bovenaan