Last van tandjes? Welk middel helpt het best?

Hoi,

Even een vraagje.
Het lijkt of er onderin het mondje van Sophie al een tandje doorkomt, ze is pas 3 maand.
Ze is erg hangerig vandaag en huilt veel.
We hebben haar zo'n koelbijtring gegeven en daar sabbelt ze flink op.
Vanmorgen zag ik dat het wel lijkt of er een tandje door gaat komen, heb gelijk ook bij Thomas gekeken, maar deze heeft nog nergens last van.
Ze zijn alle twee wel erg vroeg met hun ontwikkeling, ondanks dat ze met precies 37 weken gehaald zijn.
Zou het kunnen?
Hebben jullie hier ervaring mee en wat gebruikten jullie omde klachten te verminderen?
Ik heb   wel gelezen over verschillende middeltjes, maar welke werkt het beste?

Groetjes Patricia
 
Wij gebruiken voor onze dochter van 10 maand chamodent druppels van vsm.
Volgens mij werkt dit uitstekend, ze wordt er in ieder geval rustiger van.
Het is homeopatysch dus het kan absoluut geen kwaad , en wij gebruiken er dentinox bij voor als het tandje bijna zichtbaar is.
Hier werkt het prima..
 
Hallo Patricia,

Ook wij gebruiken voor onze dochter van 8 maand chamodent druppels van VSM en wij gebruiken ook nog GENGIGEL BABY(Dit smeer je op de plek waar de tandjes doorkomen) De Gengigel is te koop bij de apotheek en de chamodent bij de drogisterijen.

Groetjes Tamara
 
hallo   creatries

chamodenkt hielp bij ons niet zo
we hebben dentinox gebruikt gewoon met een kwastje(te koop bij apotheek) dun aanbrengen op de plaats waar het tandje doorkomt

suces!
 
Bedankt voor jullie reacties.

We gebruiken nu Chamodent druppels en ik moet zeggen dat het nu een stuk beter gaat met ons meisje.
Ik heb ook al Dentinox druppeltjes gehaald voor als het tandje er bijna door is.
We wachten verder maar rustig af hoe het gaat.

Groetjes Patricia
 
Wij gebruiken momenteel Huggies, in de aanbieding groot ingekocht. Deze bevallen mij uitstekend. Ze nemen bij mijn zoon (3 en halve maand) prima alle vocht op. We hebben ook Aldi geprobeerd, maar die voelden nat aan. En over die van de Lidl zijn wij ook heel erg te vreden.

 
Ik denk dat niks helpt...dat is mijn ervaring. Wat het meest helpt is om als ouders er nuchter mee om te gaan. Je kind gewoon troosten en ook weer niet te veel aandacht aan geven. Het gaat weer over.
 
Wij gebruiken vsm chamodent druppeltjes, dat werk meestal vrij snel.
Tom is bij al zijn tandjes elke keer goed ziek geweest, hangerig, koorts, spugen e.d.
Toen ik die druppeltjes ontdekt had, ging het al snel stukken beter.

Dus ik geloof hier heilig in :)
 
Terug
Bovenaan