Last van verkoudheid of toch een sprongetje?????????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Onze zoon van 19 weken is sinds zondag stevig verkouden, gaat nu wel wat beter. Maar nu is het zo dat als hij 's avonds en 's nachts wakker wordt, kan hij de slaap niet meer vatten en zet hij het op een brullen.
Hij kreeg hiervoor tegen 19:00 uur de laatste voeding en sliep door tot de volgende ochtend 7:30 uur.
Maar nu wil hij 's avonds laat tussen 23:00 en 00:00 uur weer een voeding (anders blijft hij alles aan elkaar schreeuwen) en vaak tussen 4:00 en 5:00 wil hij weer eten.
Troosten en op de arm wiegen helpt dan allemaal niet.
Ik wordt er een beetje moedeloos van. Wie herkent dit??? Zou het misschien toch een sprongetje zijn of de verkoudheid?

Groetjes Tam

kan je kleintje ademen door de neus? zo nee, dan heeft het waarschijnlijk dorst. ga maar bij jezelf na, als je niet door je neus kan ademen door verkoudheid, dan word je mond erg droog, en wil je graag zelf ook iets drinken. En... als je   jezelf niet zo lekker voelt, slaap ke ook niet de hele nacht door, tenminste ik niet, ben ik ook wel een paar keer wakker om iets te drinken, een keelsnoepje te eten etc EN dan kom je soms moeilijk weer in slaap omdat alles versatop zit. . misschien heeft jullie kleintje daar ook last van.. beterschap

Hoi,
Lieve is nu ruim vijf maanden, en heeft al een tijdje dat ze aan het kwakkelen is qua gezondheid...Dus dan is ze ook wakker in de nacht, door de dichte neus etc. Ik hoef gelukkig geen fles te geven, dat heeft ze niet nodig, wel af en toe de speen geven, omdat ze anders gaat liggen kletsen..haha
Denk maar zo dat als je zelf niet lekker bent je ook onrustig slaapt soms, en dat het vast wel weer overgaat, als ze wat fitter zijn.
Dus probeer vooral waar het kan zoveel mogelijk je normale schema aan te houden, dat trekt vanzelf weer bij als ze beter zijn.
Maar wel even lastig natuurlijk..
Succes, groetjes Rina

Terug
Bovenaan