last van vrij veel heldere afscheiding en nog steeds niet ongi kent iemand dit???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ben een tijdje niet aanwezig geweest hier. Heb inmiddels heel wat berichten van zwangere voorbij zien komen. Bij deze gefeliciteerd allemaal ben erg blij voor jullie!

Ik ben nu al een tijdje overtijd maar omdat mijn cyclus niet zo erg regelmatig is sinds ik ben gestopt met de pil sta ik er niet meteen om te springen als mijn ongi wegblijft. Daarom heb ik ook nog steeds niet echt ''durven testen'' nu heb ik al wel bijna een week of misschien iets langer last van vrij veel afscheiding (als je het zo moet noemen) vrij helder en best veel. Dit had ik normaal nooit. Ben ook nog steeds niet ongi geworden maar heb verder nergens last van. Wel heb ik af en toe het iedee dat er een vlaag voorbij komt dat ik misselijk moet worden of half ben  maar het kan ook in mijn gedachten spelen natuurlijk. Ik vraag me dus af of iemand van jullie dit herkend en mij er iets over kan/wil vertellen.

Liefs Butterfly

Hallo vlindertje(op het Nederelands),

Nee zou je niet zo kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn!!!
Sommige vrouwen hebben daar wel last van als ze zwanger zijn , maar ik heb het niet gehad!!
Probeer toch te testen, en als het te lang duurt gewoon naar de H.A gaan hoor!!
Daar zijn ze voor!!!
Succes ermee!! Ga duimen dat het raak is , hoop het echt voor je hoor!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Allereerst moet ik je nog ff weer zeggen dat ik echt heel erg blij voor je ben! Nu kun je de babyspulletjes die je al had aangeschaft ook echt gaan gebruiken
Geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop dat je over negen maanden een mooie gezonde baby in je armen zult hebben!!!

Aankomende maandag is mijn partner jarig. En nog steeds heb ik veel last van ''afscheiding'' dus ik heb besloten vandaag een test te kopen. ben ergens wel heel bang voor een teleurstelling maar wilde de test doen zonder dat mijn partner het wist. Als ik dan zwanger blijk te zijn kan ik hem dat als verjaardagscadeau mededelen.
Maar aan de andere kant vind ik het heel moeilijk om het alleen te doen. Tegenover mijn partner dan bedoel ik. Dus daarover ben ik er nog niet helemaal uit.

ach ja we zien wel waar het schip strand. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Liefs Butterfly

hee meid!!!

wat ontzettend spannend zeg voor je!!! Ik heb de test ook alleen gedaan!!! was wel op van de zenuwen maar wel heeeel leuk!! toen heb ik de test ingepakt en er een speentje met papa is the best bij gedaan!! Is toch een hele verassing he. Hopelijk is het gewoon raak voor je!! Ook ik heb geen last van afscheiding maar ja, ieder lichaam is ander....

veel succes en laat ff weten hoe het gegaan is????

liefs sweety

Terug
Bovenaan