Last van warmte

Kunnen jullie tegen de warmte? Mij valt het wel wat tegen hoor. Ik moet de hele dag steunkouzen aan dus een leuke korte broek hoef ik niet aan te doen. Darnaast draag is steunzolen. Zonder die dingen loop ik niet goed dus moet ik ook nog eens de hele dag schoenen aan en dan heb ik het niet over die leuke vrolijke slippertjes. Nu het zo warm is begint de positiekleding te plakken dus als ik dan ga zitten zit de boel zo strak dat ik  voor mijn gevoel geen lucht meer krijg. Van mij mag de winter wel komen. Ik ben die "mooie" dagen behoorlijk zat.

Petra

Opzich trek ik het nog wel, al kan ik wel minder tegen het warme weer dan vroeger.. Ik drink nu wel dubbel zo veel als in het verleden voor mijn gevoel ... Maar waar ik echt helemaal gek van word zijn die onweersbeestjes!! Ze zitten echt óveral.. dat krijg je waarschijnlijk als je dicht bij de velden woont .. Van mij part mag de winter wel weer komen hoor.. ben ik in ieder geval van die beestjes en 80x plassen per dag verlost, haha!

hoi, hier nog een steunkousen draagster, wat een ellende toch, gelukkig hebben we geen warme zonnige zomer (zie je iedereen vrolijk in zomerjurkjes naar het strand) hopend zijn wij volgend jaar ook weer te zien op het strand, zonder dikke buik!voor wat moet je steunkousen aan? ik draag ze dagelijks voor mn dikke enkels. maar of het helpt?   succes met je zwangerschap, waneer ben je uitgerekend? ik 06-01-09.

Ik draag ze voor spataders. Mijn onderbenen zien er niet uit!!!!! Allemaal blauwe plekken en opgezette aders. Mijn bovenbenen beginnen er nu ook mee. Mijn steunkouzen gaan tot aan de knieën, die van jou dan? Ik ben uitgerekend op 12-06-09. Ik vind het niet erg dat de meeste warme dagen voorbij zijn. Ik draag nu geoon een lange broek die de kouzen mooi verbloemen.

Petra

Terug
Bovenaan