Last van zijbenen snachts

<p>Hebben jullie snachts ook zon'n last van zijbenen?.</p><p>ik ben 34 weken zwanger. Elke nacht moet ik 7x omdraaien. Het doet niet mega pijn ofso. Maar je wordt er wel wakker van. Alsof je hard gefitnist hebt en je krijgt pijn aan je spierbenen. Kramp in mijn kuiten heb ik ook af en toe en slik magnesium. Af en toe stop ik een kussen tussen mijn benen maar alsnog ik slaap gewoon niet lekker door mijn zijbenen. Weten jullie misschien een oplossing of tips wat ik kan doen. </p>

Hey is je baby al ingedaald? Dan kan het daar aan liggen denk ik. 

Ik heb dit probleem ook. Ben nu 36+1 weken en veel pijn tussen mn bovenbenen. Heel vervelend. Gebruik ook een kussen maar helpt niet veel. Iemand een oplossing? 

Jaa dit heb ik ook! Heel vervelend! Ik lees even mee! 

Ik ben nu 25 weken dus de baby is nog niet ingedaald ;)

Dit kan een vorm van bekkenpijn zijn.Lekker warm douchen om de spieren te ontspannen en slapen met een voedingskussen tussen je benen die ook je rug ondersteund. Eventueel een massage. Het gaat niet over tot na de bevalling, ik had er zelf ook last van.

@simplyme hoi ja het begint wel te voelen dat het gaat dalen. Vooral als ik de kussen tussen mijn benen doe. Dat voel je echt in je bekken. Ook als ik ga lopen het lijkt alsof je naar de wc moet. Maar echt mijn boven zijbenen kunnen niet lang op een plek blijven liggen. Het voelt zwaar. We moeten het maar volhouden nog eventjes. Ik heb een buik band maar dat helpt ook niet veel?

Terug
Bovenaan