A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik zit met een lastig gevalletje..
Volgende week is mijn man jarig, en nu had hij wat mensen van zijn werk uitgenodigd om te gaan wokken..leuk toch!
Alleen zaten we met de kids..Moesten dus een oppas..
Ik wilde ze naar oma en opa brengen..konden ze daar logeren.
Maar nu komt het..die moesten de dag erna zelf vroeg weg..Dus nu had hij afgesproken dat ze hier komen oppassen!!!!
Alleen ik wil schoonmama niet in mijn huis als ik er niet bij ben!
Ze heeft altijd overal commentaar op, vind al snel iets rommelig, en heeft het al eens geflikt om in onze vakantie nieuwe deurmatten neer te leggen...omdat die oude volgens haar niet meer konden!!!!!
Ik vind het een prima mens, maar niet alleen in mijn huis..
Ze moet de kids dan naar bed doen etc, en komt dus overal!!
Ik vind het vreselijk, en heb dat mijn man ook gezegd..
Hij zou kijken of ze toch niet daar konden gaan logeren, en anders blies hij het wel af zei hij..beetje geiiriteerd..
Ik snap hem wel, maar ik wil het echt niet..Ze kan ergens weken over door zeuren..heb ik echt geen zin in..
Wat zouden jullie doen??
Weet dus niet of hij al heeft afgezegd inmiddels....
Ahhhhhhh!!!!
Gr Rina
Ik zit met een lastig gevalletje..
Volgende week is mijn man jarig, en nu had hij wat mensen van zijn werk uitgenodigd om te gaan wokken..leuk toch!
Alleen zaten we met de kids..Moesten dus een oppas..
Ik wilde ze naar oma en opa brengen..konden ze daar logeren.
Maar nu komt het..die moesten de dag erna zelf vroeg weg..Dus nu had hij afgesproken dat ze hier komen oppassen!!!!
Alleen ik wil schoonmama niet in mijn huis als ik er niet bij ben!
Ze heeft altijd overal commentaar op, vind al snel iets rommelig, en heeft het al eens geflikt om in onze vakantie nieuwe deurmatten neer te leggen...omdat die oude volgens haar niet meer konden!!!!!
Ik vind het een prima mens, maar niet alleen in mijn huis..
Ze moet de kids dan naar bed doen etc, en komt dus overal!!
Ik vind het vreselijk, en heb dat mijn man ook gezegd..
Hij zou kijken of ze toch niet daar konden gaan logeren, en anders blies hij het wel af zei hij..beetje geiiriteerd..
Ik snap hem wel, maar ik wil het echt niet..Ze kan ergens weken over door zeuren..heb ik echt geen zin in..
Wat zouden jullie doen??
Weet dus niet of hij al heeft afgezegd inmiddels....
Ahhhhhhh!!!!
Gr Rina