lastig gevalletje..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit met een lastig gevalletje..
Volgende week is mijn man jarig, en nu had hij wat mensen van zijn werk  uitgenodigd om te gaan wokken..leuk toch!
Alleen zaten we met de kids..Moesten dus een oppas..
Ik wilde ze naar oma en opa brengen..konden ze daar logeren.
Maar nu komt het..die moesten  de dag erna zelf vroeg weg..Dus nu had hij afgesproken dat ze hier komen oppassen!!!!
Alleen ik wil schoonmama niet in mijn huis als ik er niet bij ben!
Ze heeft altijd overal commentaar op, vind al snel iets rommelig, en heeft het al eens geflikt om in onze vakantie nieuwe deurmatten neer te leggen...omdat die oude volgens haar niet meer konden!!!!!
Ik vind het een prima mens, maar niet alleen in mijn huis..
Ze moet de kids dan naar bed doen etc, en komt dus overal!!
Ik vind het vreselijk, en heb dat mijn man ook gezegd..
Hij zou kijken of ze toch niet daar konden gaan logeren, en anders blies hij het wel af zei hij..beetje geiiriteerd..
Ik snap hem wel, maar ik wil het echt niet..Ze kan ergens weken over door zeuren..heb ik echt geen zin in..
Wat zouden jullie doen??
Weet dus niet of hij al heeft afgezegd inmiddels....
Ahhhhhhh!!!!
Gr Rina

Hoi Rina

Ik herken jou verhaal wel een btje; niet dat mijn schoonmoeder de netste en schoonste is, maar idd overal commentaar op... pfff ik heb hetzelfde als jij, als ze op jayden past is het bij haar thuis, ik heb dan ook het idee als ze het hier zou doen dat ze idd overal zou kijken enzo, in de kasten enzo, misschien erg dat ik het denk maar ja.
Dit is wel moeilijk ja,jou probleempje, kan je de kids de volgende ochtend vroeg niet ophalen voordat je schoonouders weg moeten?

xxxjes

Hoi,
Ja dat had ik ook al bedacht..zooo vroeg gaan ze vast niet weg!
Weet niet wat mijn man haar heeft gezegd...dat ik niet wil dat ze in mijn huis is als we er niet bij zijn?? haha, staat niet echt aardig..
Ze is aardig hoor, maar heeft altijd iets te zeuren, en dat moet ik dan weken aanhoren..Zelfde als het haar van onze oudste...Haar pony moet erbij groeien, en is nu aan de te lange kant...Dat weten we!!
Ze zegt dus elke keer, '' Goh, wel lastig he, dat lange haar''...En tegen haar ''Word je niet moe van dat haar voor je ogen??''
Kijk een keer is niet erg, maar tig keer!!!
En zo zijn er heeeel veel voorbeelden.
Ik heb er ooit al wel eens iets van gezegd, maar ze ontkent het gewoon, en heeft dan echt een plaat voor de kop!
Loop ook hele dagen achter de kids aan te rennen met een foto toestel...ook al zoiets..haha
Ja ik kan er een boek over schrijven, of een soap serie..hihi
Gr rina

Hai,

Ik snap dat het bere-irrtant is zo'n schoonmoeder maar je laat je avondje weg toch niet verpesten door haar??? Ga lekker wokken en geniet van je vrije avond terwijl je schoonmoeder matten aan het vervangen is. Probeer voor zover mogelijk de lol ervan in te zien. Enne dan vind ze het rommelig. Maakt ze toch fijn even je huis schoon! Hoef jij het niet meer te doen. Maw het ene oor in en het andere oor uit en lekker om lachen. Sommige mensen hebben niks beters te doen dan zeuren en poetsen tja jij wel want jij gaat lekker uit eten!!!!

gr.Ing

Hoi

kan me er wel wat bij voorstellen maar ik ben eigenlijk ook meer zoals Inge hierboven schrijft. Geniet lekker van je avondje uit!
kan er ook niet echt tegen als mensen commentaar op mijn huis(houding) hebben maar zou mijn lol er niet om laten verpesten. ga lekker wokken en geniet ervan!
Heb dit ook wel een beetje geleerd sinds wij in Canada wonen, visite komt namelijk niet meer even op visite maar zit nu meteen 2 of 3 weken bij je in huis..........

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan