Lastig maar ga het proberen!

Hoi allemaal !
Ik ben met school gestopt toen ik er achter kwam dat ik zw was.
En nu ga ik volgend jaar terug..
Ik ga een opleiding musical doen.
Ik wil heel erg graag daar mijn beroep van maken.
Met zingen heb ik al meerdere prijzen mee gewonnen..
Ook met kinderen voor kinderen haha..
(waar overgens mijn vaders nichtjes 2 jaar in mee hebben gespeeld met tweeling zijn en zo wa wa wa waanzinig gedroomd..)
Ik moet nu eerst nog toegelaten worden en vind het ergens wel eng.
heb ook in kunt u mij de weg naar hamelen vertellen gespeeld maar dat is al wel weer een tijdje geleden.
nu hoop ik zo dat ik toegelaten word..!
het is natuurlijk wel lastig met natas maar vind het sowieso erg belangrijk dat ik geminste een opleiding afmaak.
dus als dit niet gaat lukken ga ik iets anders proberen weet alleen echt niet wat als dit niet lukt..
dus blijfn jullie ook mee hopen voor mij??

groetjes sylvia mama van natas

Hallo

Wat grappig!!! Die kinderen voor kinderen is uit 'mijn tijd' Ik ken(de) alle liedjes van kvk 1-5 uit mijn hoofd! Ook die en bie-ba-boeba-bord nou leeg enzo. Leuk zeg! Welke had jij nou meegedaan?
Ik wens je iig erg veel succes en hoop voor je dat het lukt!

Groeten
Rosanne

he sylvia
wat leuk zeg!ga ervoor zou ik zeggen.ik zal duimen dat je toegelaten word en hopelijk kan je het goed combineren met Natas.
ben benieuwd!!
groetjes kari

Hoi Sylvia,
dat lijkt me een heel leuke opleiding, als je tenminste kan zingen...... (is helaas dus niks voor mij, ben net een schorre kraai, haha).
Ik hoop dat je toegelaten wordt, heel veel succes!!!
groetjes van Ruth

hihi... schoore kraai! Nou, het zingen laat ik ook liever aan anderen over. behalve met Loek, voor hem zing ik wel, hij vind het toch wel leuk. Zelfs mijn man heeft me bijna nooit horen zingen! En voor publiek... echt niet!
Da's niet waar, dat heb ik wel eens gedaan op school. Bij mijn opleiding SPH moesten we voor drama een presentatie geven over een thema. Ik had 'durf' en heb dus iets gedaan wat ik echt niet durfde... zingen voor de klas waar ik net nieuw was. Ik weet niet wat me bezielde. Hardstikke vals heb ik sinterklaas kapoentje gezongen en.... ben daarna in huilen uitgebarsten van de spanning

Overigens een mooie actie van de docent die op zijn knieen voor me kwam zitten en zei dat ik het gewoon moest laten gaan, loslaten van de spanning enzo.
Maar genoeg over mij! Ik laat het zingen graag over aan anderen!

Nogmaals veel succes!!!

Ik zing trouwens wel met de kinderen, Tijmen zingt vrolijk mee op zijn eigen manier, en Floor lacht er meestal om (of zou ze stiekem mij uitlachen?).
In de klas zing ik ook wel met de groep natuurlijk, maar de kinderen zijn helemaal immuun geworden voor mijn gezang! Lang leve de cd waar ze zo bij mee kunnen zingen!

hoi,hoi,
Wat leuk zeg!! Net als veel andere meiden ben ik geen ster in zingen hihihi. Ach Evi hoort het verschil toch nog niet  (ze moet trouwens wel lachen als ik begin te zingen )
Nou zet hem op en ik zal voor je duimen dat je wordt aangenomen.
Succes en hou ons op de hoogte!!!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan