lastige bevalling

hey

ik ben nieuw hier ik ben na 40weken en 4dagen bevallen van

een gezonde zoon menno

ik heb een moeilijke bevalling gehad ik heb geen weeen gehad die

opbouwde maar gelijk onsluitingsweeen die om de 3min kwamen en ik heb
6u onsluitingsweeen gehad toen mocht ik persen ik heb 2u geperst maar
hij kwam

maar niet verder toen hebben ze me ingekipt en een vacuum gebruikt

omdat ik zo lang geperst had was alles opgezet beneden en kon ik niet naar

de wc dus ik moest in het ziekenhuis blijven 3dagen balen

maar het is nu 6wkn geleden en ik heb nog steeds last van de knip en van de rest

aan de onderkant heeft iemand hier ook ervaring mee?en idee hoe lang
het gaat duren voordat ik een beetje de oude ben?? thnx hoor t wel

wil graag mijn ervaringen met iemand delen

groetjes mariska en menno

Hay,
Bij mijn eerste heb ik ook een beetje vergelijkbare bevalling gehad, kreeg gelijk ontsluitingsweeen en had al snel 10 cm, wel had de verloskundige gevoeld dat het hoofdje niet helemaal goed lag (beetje gedraaid). Het persen kon beginnen, maar ging niet echt vlotjes...Na 1,5 uur de gyn. ingeschakeld, duurden 30 min!!! voor hij er was, na 10 minuten een knip en met vacuumpomp was ze er zo.
Mijn placenta kwam niet en moest op de OK worden verwijderd, na twee dagen ziekenhuis naar huis. Heb de eerste 10 dagen erg last gehad van mijn onderkant, vooral zitten e.d. Rond de 6 weken op na controle ging het in eens een stuk beter. Gelukking heb ik er verder niks aan over gehouden, ook met de sex ging het goed (was ik wel een beetje bang voor).
Mijn tweede bevalling ging overgens heel erg snel, met maar 1 perswee! En herstelde toen echt heel anders, veel makkelijker!

Lenje

Hallo,

Mijn bevalling ging op soortgelijke wijze (hoewel de tijd voordat de persweeen kwamen wat langer duurde: bijna 2 dagen), maar het persen ging ook bijna 2 uur door en toen knip en vacuumpomp. Ik heb ook heel lang last gehouden aan de onderkant en had door het persen gigantische aambeien gekregen. Ik weet dat ik daar vrij lang last van heb gehouden. Nu is het allemaal al 11 maanden geleden en bedenk ik: goh, ja wanneer is dat eigenlijk beter geworden, dat weet ik dus niet meer precies, maar het heeft wel een behoorlijke tijd geduurd, volgens mij had ik een half jaar later nog af en toe last van de aambeien.
Ik wens je er in ieder geval sterkte mee. En het gaat dus over. Er komt een moment dat je denkt, o, ja, daar had ik ook zo'n last van, wanneer is dat eigenlijk opgehouden......

groet'n
Marleen

Terug
Bovenaan