<p>Hallo lieve Ladies</p><p>Ik ben nieuw op het Forum en mijn naam is Mariska 26 jaar. Sinds 2 jaar ben ik gestopt met de pil omdat ik niet meer tegen de hormonen kon. Mijn vriend en ik zouden volgend jaar aan kindjes willen beginnen. Ik heb alleen een rot gevoel bij mijn cyclus.</p><p>Op 9 juli is mijn menstruatie geëindigd en op 21/22 september had ik (denk ik, de streepjes waren aanwezig maar dun)positieve ovatie test. Echter op 25 juli begon ik te bloeden,helderrood. Nu vandaag de 26 is het weer over. Vaak over een paar dagen begint het weer en dan vaak rond de 8/9 dagen lang. Zo gaat Mn cyclus de hele tijd. Ik vraag me nu af is mijn me struatie nu al Begonnen sins de 25ste? Echter ben ik dan alweer binnen 2 weken ongesteld.</p><p> </p><p>ik ben hiervoor naar de arts geweest maar zolang ik menstrueer is er niks aan de hand, zodra het lastig is met zwanger worden wil hij best kijken. Nu komt er nog bij dat mijn vriend niet makkelijk klaarkomt (sorry voor de info) en zal zwanger worden al lastig zijn, helemaal nu ik niks van mijn eigen cyclus begrijp...</p><p>ik raak wat geobserdeerd door Mn ei zoeken haha en ben benieuwd of jullie tips hebben? Wil het uit Mn hoofd gaan zetten tot we echt een kindjes willen beginnen</p><p> </p><p>Fijne avond!</p><p>X</p>