Lastige dreumes 13/14 mnd

<p>Hai ouders,</p><p>herkenbaar dat rond de 13 a 14 maanden jullie dreumes ook zo lastig was? Tot een week geleden was er nog niets aan de hand, maar nu lijkt het af en toe wel een terrordreumes. Driftige buien als hij zijn zin niet krijgt. Bijv. als wij s ochtends koffie drinken als hij aan zijn boterham zit, dan wil hij perse onze mok hebben. Als we uitleggen dat hij die niet kan hebben omdat het warm is wordt hij driftig met krijsen erbij. Niet normaal. Dit doet hij nu eigenlijk de hele dag door. Na een week ben ik het wel een beetje zat, maar hij lijkt oost indisch doof want als we nee zeggen bij iets kijkt hij ons alleen maar heel eigenwijs aan, schudt met zijn hoofd en doet het dan toch. Hij weet dus prima dat iets niet mag, maar is ons aan het uittesten. Maar gaat deze fase weer over of wat is dit ineens? </p>
 
Heel herkenbaar. Onze kleine nu 15 maanden. En wil alleen maar zijn zin hebben. Zo niet. Is het 1 en al drama.zal wel een fase zijn hoop ik!
 
Dit is zeker een fase ! ?
Mijn dochter is bijna 1 jaar en heeft dit ook sinds een week of 2 dat ze alles wilt wat wij eten of drinken en indd boos word wanneer ze dan haar zin niet krijgt en dat gaat met andere dingen ook zo!
Ik werk in de kinderopvang op een baby groep en geloof me ze doen dit bijna allemaal wel een periode en het verdwijnt ook echt weer !
Lastig kan het soms zijn he die kleine draken !?
Succes 
 
Haha ja de aanloop van de terrible two's. Dit is een fase die wel eventjes gaat duren en ook nog een tikkeltje erger gaat worden. Dit is het punt waar de opvoeding echt gaat beginnen.
 
Hahah ja herkenbaar vooral consequent blijven gaat echt weer over 
wat het drinken betreft het is natuurlijk ook wel super interessant papa heeft zo een beker mama ook alleen hij niet 
ik maak iedere ochtend een bekertje melkschuim voor Mn dochter in der eigen beker met een lepeltje vind ze heerlijk en iedere keer zegt ze toch weer die is van mama deze is van mij super trots is ze dan 
 
 
Terug
Bovenaan