Afgelopen vrijdag had ik 'm te pakken hoor, mijn eerste confronterende vraag toen ik een glas Prosecco weigerde: "Je bent toch niet zwanger, he?" Ik dacht: "Jawel, maar jij bent echt niet de eerste die ik dat aan z'n neus ga hangen", maar ik geloof dat eruit kwam: "Nee joh, ik moet nog rijden en dan drink ik echt geen slok, zeker als ik nog niet veel gegeten heb". Of zoiets. Waarna ik een doordringende blik kreeg of ik niet zat te liegen. Ahhh!
Mijn man en ik willen het goede nieuws nog even met z'n tweetjes geheim houden (we zijn nu 8 weken) en het dan langzaam aan goede vrienden en ouders vertellen, op momenten dat het goed uitkomt (niet via de telefoon of zo).
Hebben jullie al moeilijke vragen gehad en hoe reageer je daar op? Of vertel je het dan gewoon eerlijk?
Groetjes, J.
Mijn man en ik willen het goede nieuws nog even met z'n tweetjes geheim houden (we zijn nu 8 weken) en het dan langzaam aan goede vrienden en ouders vertellen, op momenten dat het goed uitkomt (niet via de telefoon of zo).
Hebben jullie al moeilijke vragen gehad en hoe reageer je daar op? Of vertel je het dan gewoon eerlijk?
Groetjes, J.