lastige vriend

Hallo, ook ik ben al een tijdje bezig om zwanger teworden, maar mijn probleem is dat mijn vriend iedere maand belooft om er voor te gaan..... en als het dan zo ver is dan wil hij geen sex, want dan is hij moe of hij heeft een andere smoes........ wat moet ik hier toch mee.
 
Hoi
weet je zeker dat hij het ook echt wil.
misschien zegt hij het om jou tevreden te stellen maar staat hij er niet echt achter.
Mijn ex wilde geen tweede, ik zette door en de hele zwangerschap liet hij mij aan het lot over, pas toen ons zoontje geboren was was hij er blijmee, maar voor mij was het al over met hem .
we zijn 9 jaar later gescheiden.

Ik wil hier alleen maar zeggen dat je met z ´n tweeen kiest om een gezin te stichten, gevoelens laten zich niet dwingen.
ga er wel verstandig mee om.

wil
 
HOI ,WEET JIJ WEL ZEKER DAT HIJ NOU AL KINDEREN WIL?ALS IK JOU WAS ZOU IK NOG MAAR EENS EEN GOED GESPREK MET HEM AAN GANN.WANT WAT HEB JE ERAAN DAT JE STRAKS EEN KIND HEBT MAAR EEN VADER DIE ER NIET VOOR 100 PROC ACHTER STAAT. NEEM VAN MIJ AAN DAT DAT NIET BEVALT .WEET DIT UIT EIGEN ERVARING.NET ALS DE EERSTE REACTIE BOVEN MIJ LIEP MIJN HUWELIJK TOEN OOK OP EEN SCHEIDING UIT. DUS MEID EERST NOG MAAR EENS PRATEN.STERKTE .
 
Tering anoniem, laat die hoofdletters eens achterwegen. We zitten hier niet op het slechtziende forum!

Ik heb het idee dat hij het of niet wil of onzeker is. Door hem hiermee te confronteren kan je er achter komen wat het is. Misschien kan je zijn onderzekerheden weg nemen door dingen uit te leggen of samen uit te zoeken.

Mocht hij niet willen, dan zit er niets anders op dan te wachten tot hij er wel 100% achter staat.
 
Ik heb hetzelfde probleem met mijn vriend. Ik heb hem ook gevraagd of hij het wel zeker weet of hij kinderen wil maar hij wil het echt heel erg graag. Maar zo gauw als hij het bed raakt is hij moe of heeft hij buikpijn. Of iets dergelijks. Ik hoop dat het deze maand beter gaat. We zien het wel. Succes in ieder geval
 
hoi, ik ben de bovenste anoniem.....
hij zegt dat hij het wel wil.. maar ik denk inderdaad hij een beetje onzeker is. Hij heeft het ook over trouwen gehad en hij wil echt met mij verder, ik wacht het nog wel even af, zal wel moeten, maar ik ben wel een beetje gerust dat het niet alleen bij mij zo is, allemaal sterkte met het zwanger worden.
 
Terug
Bovenaan