A
Anoniem
Guest
<p>Hallo allen,</p><p>Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en heb het inmiddels al bij mijn werkgever neergelegd omdat ik onregelmatige diensten draai. Ik heb bij hen meerdere malen aan gegeven dat ik de nachtdiensten slecht trek omdat het voor mij erg veel energie kost en herstellen overdag kost mij ook veel moeite. Nou weigeren zij op alle fronten mee te werken. Ook heb ik heb al de wet voorgeschoteld en krijg hier geen tot weinig reactie op. Heb de contact gegevens van de Arboarts gevraagd die weigeren zij mij te geven. Ook op andere fronten weigeren zij ook maar op elk ander front mee te werken het is voor mij het 1e kindje dat op komst is dus info doormiddel van cursussen en/of bijeenkomsten vind mijn werkgever niet belangrijk. Dit heeft hij ook letterlijk gezegd. Ook is er tegen mij gezegd dat ik mij kan beroepen op mijn rechten maar ze ook kan vertrappen.. nou merk ik zelf dat ik hier onwijs gestrest van raak en ook geen zin heb om meer naar mijn werk te gaan. Ik heb inmiddels al contact met een jurist hierover. Maar toch... heeft er iemand nog tips?</p>