<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik wil graag even jullie advies. Mijn zoon is 6,5 maand en doet het hartstikke goed. Hij krijgt nog wel veel flesvoeding, omdat de vaste voeding zijn darmpjes nogal hard aan het werk zet. We vergroten de hapjes dus met kleine stapjes. Zijn "schema" ziet er nu zo uit (hij krijgt voeding op verzoek, maar de grote lijnen zijn altijd wel hetzelfde):</p><p>tussen 6 en half 8: Fles 180+6</p><p>tussen 9.30 en 10: flinke fruithap (1 a 2 stukken fruit)</p><p>Rond half 12: Fles 180+6</p><p>Tussen 3 en 4: Fles 180+6</p><p>Tussendoor krijgt hij wat broodkorstjes, wat haverpap of een klein groentehapje.</p><p>Rond 7 uur: Fles 180+6</p><p>Rond 10 uur: Fles 180+6</p><p>Na de fles van 7 uur gaat hij naar bed. We maken hem wakker voor de laatste fles van 10 uur. Toevallig afgelopen weekend besproken om die laatste fles er eventueel af te halen. </p><p>Gisteren kwam het een keer zo uit dat hij al om half 9 de laatste fles kreeg. We hebben hem toen laten liggen, en vanochtend werd hij pas om half 8 wakker. Nu weten we niet zo goed wat te doen. Hoe zouden jullie die laatste fles eraf gaan halen? Gewoon een keer 4 flessen van 180+6 geven en kijken wat er gebeurd? Of die 4 flessen groter maken? Toch wachten tot hij 's avonds wat meer vaste voeding krijgt, en dan die laatste fles eraf? </p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie dit aan zouden pakken.</p>