Late eisprong of menstruatie overgeslagen, ik weet het niet meer....

<p>Hoi Hoi!</p><p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Ik word een klein beetje gek hier. Mijn vriend en ik hebben sinds 23 oktober besloten dat wij wilden starten met het krijgen van kinderen. Nu had ik het idee dat ik niet meteen zwanger kon raken, omdat mijn NOD 25 oktober zou zijn en het te kort erop zou zitten. Alleen ben ik sinds 25 september niet meer ongesteld geworden. Momenteel zit ik op dag 39 van mijn cyclus. </span></p><p>Voorgaande cyclus waren 30-31-32-33-25-30-34-26-29- nu nog niks. </p><p>24 oktober kreeg ik 's avonds plots flinke steken links onderin mijn buik. Ik verwachte mijn rode duivel op dat moment, maar niks kwam. Op 3o oktober kreeg ik bij het afwegen een klein beetje roze bloed, daarna niks meer. </p><p>Nu voel ik mij deze week echt super moe, maar heb ik steeds het gevoel dat ik mijzelf dit aan het aanpraten ben. Tevens heb ik gisteren een test gedaan, maar deze was negatief. </p><p>Nu heb ik geen idee wanneer mijn NOD is, omdat ik totaal niet verwacht had dat ik nu al zwanger zou kunnen worden.... </p><p>Is er iemand die zo'n gelijkwaardig verhaal heeft gehad? en hoe is het afgelopen??</p>
 
Hoer hetzelfde verhaal met de 1e. Zou als je niet ongesteld wordt over aantal dagen nog es testen. Toen ik besloot nog x te testen was ik inmiddels 8 weken zwanger. Hield me cyclus ook helemaal niet bij. Tot ik dacht nu duurd wel heel lang
 
Als ik moet uitgaan wanneer ik "waarschijnlijk" mijn eisprong heb gehad is mijn NOD 6/7/8 november. Ik hoop dat mijn verhaal eindigt zoals jou verhaal. Hoelang was jouw cyclus uiteinderlijk?
 
Het zou ook gewoon bizar zijn als ik precies zou ovuleren op het moment dat wij besloten aan kinderen te beginnen met het idee dat het op dat moment nog helemaal niet kan. Dan vervolgens een klein beetje bloed verliezen en vervolgens niks meer...
 
 
Terug
Bovenaan