A
Anoniem
Guest
Na al het afgeven op Matcare is mn geduld toch beloond want vanmorgen zag ik op mijn allerlaatste test (van het setje van 10 testen) een beginnend streepje!! (wel echt donkerder dan eerder, maar nog net niet zo donker als de controlestreep!) Goed gevoel, we gaan een gezellig weekend tegemoet!!
Maar nu, een vraagje; wanneer heb ik nu mijn NOD? Als ik afga op de laatste cyclus van 28 dagen zou ik 'm op 25 december moeten hebben, maar dat is maar ruim een week van vandaag en er moet toch altijd persé 14 dagen tussen zitten?? Of niet??
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Olivia
P.S. Eerdere cyclussen van mij waren aflopend van 36 dagen toen we begonnen in mei dit jaar naar 28 dagen vorige maand
Maar nu, een vraagje; wanneer heb ik nu mijn NOD? Als ik afga op de laatste cyclus van 28 dagen zou ik 'm op 25 december moeten hebben, maar dat is maar ruim een week van vandaag en er moet toch altijd persé 14 dagen tussen zitten?? Of niet??
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Olivia
P.S. Eerdere cyclussen van mij waren aflopend van 36 dagen toen we begonnen in mei dit jaar naar 28 dagen vorige maand