Late eisprong

A

Anoniem

Guest
Lieve lezers,

Leuk dat je mijn berichtje wilt lezen. Ik ben namelijk erg onzeker op dit moment. Ik zit in onze 5e maand en ik heb een late eisprong! Vorige maand zat ie (met een vrij regelmatige cyclus van 30 dagen) op dag 21, dat weet ik doordat ik getempt heb. Ik ben toen op dag 31 ongi geworden. Nu zit ik in een nieuwe cyclus en het is nu dag 20 en volgens mijn temp heb ik  hem nog steeds niet gehad! Heeft iemand hier meer mee te maken gehad? Ik ben van plan om mijn huisarts daarover raad te plegen. Heb jij  zoiets ook meegemaakt of niet?  Zo ja, wat  is er eventueel daarna  gedaan en ben je toen door je huisarts doorgestuurd? Misschien ben ik wel een beetje voorbarig, maar ik wil graag daarom jullie advies.

Veel liefs,

Silvy

hoi Silvy,

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Zelf had ik mijn eisprong ook altijd 10 of 11 dagen voor mijn volgende ongesteldheid. Niet iedereen heeft deze 14 dagen van tevoren. Daarbij hoeft je cyclus natuurlijk niet elke maand exact hetzelfde te zijn en kan deze best een paar dagen afwijken van de vorige cyclus. Ik zou het gewoon nog even afwachten. Je krijgt je eisprong vast snel. Succes!

Groetjes F (33 wkn)

hoi sylvie,

als ik jou was zou ik nog even afwachten, maar wordt de tijd tussen je ovulatie en menstruatie steeds korter, dan zou ik even naar de huisarts gaan.
mijn moeder heeft dit namelijk vroeger ook gehad, toen zat er maar een paar dagen tussen en toen heeeft ze heel simpel tabletjes gekregen om haar menstruatie uit te stellen en jawel ze raakte gelijk zwanger!
succes!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan