late eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet:

Vorige maand en ook deze maand heb ik volgens mij mijn eisprong (te zien aan het bekende draadjestrekken slijm) zeven dagen voor ik ongesteld word (toen dacht ik dat het innestellingsslijm was). Deze maand ligt de NOD op 27 december, dus we zullen zien!!

Kan het zo zijn dat ik een zogenaamde late eisprong heb en dat het (ondermeer) daarom tot nu toe niet gelukt is?

als het deze maand niet gelukt is ga ik op 2 januari ovulatietesten halen! (niet dat we al lang bezig zijn, maar ik wil het gewoon graag, omdat ik (en mijn vriend ook) vrijen op commando niets vind (laat staan dat je het dan ook nog niet goed timed!))

groeten,

Friezinne

Hoi,

Dat zou best kunnen. Ik ben er nu na 6 maanden achter gekomen dat ik een late eisprong heb.
Dus wij vreeen steeds op de verkeerde tijden.
Ik ben hier achter gekomen door te temperaturen. De ovaluatie testen waren steeds negatief, maar ja, die heb ik ook in de verkeerde tijd gemeten.

Dit hoeft zeker niet te betekenen dat je minder vruchtbaar bent.

Hoi Ris,

bedankt voor je reactie! Internet is een mooi medium maar ik lees ook allemaal dingen die ik niet wil weten! Namelijk dat een late eisprong wel invloed kan hebben op je kans op een kindje!

Nou goed ik ga toch ook maar temperaturen denk ik! Is het voor jullie al raak? Is het jullie eerste kindje? (of is het nog niet zo lang geleden dat je dit ontdekt hebt?)

groeten en veel succes!

Hoi friezinne,

Ik heb het nog nooit gehoord dat je door een late eisprong minder vruchtbaar zou zijn. Een eisprong is een eisprong, alleen is het erg lastig om deze te vinden hebben wij gemerkt.
Tussen mijn eisprong en menstruatie zit geen 2 weken maar maximaal 10 dagen.
Ik heb al 2 kindjes, 1 van mn huidige man en 1 van ons samen. Nog een kindje erbij zou ons gezin veel completer maken.
Van deze 2 kinderen was ik meteen zwanger, dus het valt me nu erg tegen, we zitten nu in ronde 6.
Ik probeer het nog 2 maanden omdat ik er nu pas achter ben van m,n late ei. Anders ga ik een keer naar de ha, alleen voor controle. Mijn man wil absoluut de medische molen niet in.
Ik zou het eens proberen met ovaluatietesten en tempraturen, hopelijk krijg je zo een beetje inzicht in je cyclus.

Oh wat goed zeg al twee kindjes! Ik ben heel egoistisch wel blij dat je dit schrijft, want dat betekent dat je inderdaad gelijk hebt en dat ik wel zwanger zou kunnen worden! Stom he dat ik meteen denk dat het helemaal niets meer wordt met mij!!

Ik hoop voor je dat jij nu ook weer snel zwanger wordt!

groeten,

Geke

(Mijn lettertype doet raar!)

Terug
Bovenaan