Late eisprong??

<p>Dag dames, ik zit met het volgende... Normaal duurt mijn cyclus ongeveer 30-31 dagen dit is altijd zo geweest. Vorige maand had ik opeens een cyclus van 36 dagen dacht prima komt vast door het weer...</p><p>4 oktober was dus de eerste dag van mijn laatste menstruatie dit heeft 4 dagen geduurd (normaal 5-6 dagen), maar ok kan gebeuren.</p><p>Nu ben ik op dag 10 dus op 17 oktober begonnen met de ovulatietest t/m dag 23 geen piek of iets. Daarna ben ik gestopt, omdat ik dacht deze maand geen eisprong te hebben (wat ook kan gebeuren). Zaterdag had ik opeens een raar gevoel dus ik dacht laat mij maar even een ovulatietest doen en ja hoor daar zag ik een smiley op dag 28 wat ik dus erg raar vind. Op dag 29 dus gisteren ook weer getest geen smiley te zien dus dan was mijn eisprong za of zo...</p><p>Normaal gesproken zou ik vandaag/morgen ongesteld moeten worden, maar nu ben ik helemaal door de war is mijn cyclus opeens 42 dagen geworden???</p><p>Denk dat ik maar gewoon 2 weken ga wachten en dan testen (als ik niet ongesteld word)...</p>

Hi!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien toch een zwangerschapstest doen?? Ik heb gelezen dat sommige ovulatietesten ook op HG reageren...
Succes!

Heb vandaag zo'n vroege zwangerschapstest van de kruidvat gedaan (met paarse dop) daarop zie ik een hele lichte streep. Maar lees ook veel dat die niet heel betrouwbaar zijn. Denk dat ik morgen een gewone test ga doen. Anders wacht ik gewoon nog even af...

Ik ben nu 14,5 week zwanger en had ook een zeer late eisprong. Totaal niet verwacht dat ik zwanger zou kunnen zijn maar toch echt zo.
Een streep is een streep hoor, dus ik ga je voorzichtig feliciteren! Liefs.

die met een paarse dop zijn totaal niet te vertrouwen vorige maand nog positief getest en niet zwanger ik zou persoonlijk die van 2 voor 5 euro aanraden nooit vals positief mee getest 

Terug
Bovenaan