<p>Dag dames, ik zit met het volgende... Normaal duurt mijn cyclus ongeveer 30-31 dagen dit is altijd zo geweest. Vorige maand had ik opeens een cyclus van 36 dagen dacht prima komt vast door het weer...</p><p>4 oktober was dus de eerste dag van mijn laatste menstruatie dit heeft 4 dagen geduurd (normaal 5-6 dagen), maar ok kan gebeuren.</p><p>Nu ben ik op dag 10 dus op 17 oktober begonnen met de ovulatietest t/m dag 23 geen piek of iets. Daarna ben ik gestopt, omdat ik dacht deze maand geen eisprong te hebben (wat ook kan gebeuren). Zaterdag had ik opeens een raar gevoel dus ik dacht laat mij maar even een ovulatietest doen en ja hoor daar zag ik een smiley op dag 28 wat ik dus erg raar vind. Op dag 29 dus gisteren ook weer getest geen smiley te zien dus dan was mijn eisprong za of zo...</p><p>Normaal gesproken zou ik vandaag/morgen ongesteld moeten worden, maar nu ben ik helemaal door de war is mijn cyclus opeens 42 dagen geworden???</p><p>Denk dat ik maar gewoon 2 weken ga wachten en dan testen (als ik niet ongesteld word)...</p>