Late eisprong

A

Anoniem

Guest
Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus. Volgens internet zou ik rond afgelopen zaterdag mijn ei gehad moeten hebben maar volgens de ovu testen nog steeds niets in aantocht.
De laatste dagen heb ik een klein beetje slijm verlies waardoor ik dus ga denken dat dat nog wel iets meer moet worden maar dat dan wel mijn ei eraan zit te komen. Toch??

Stel dat mijn ei eraan komt, dan kan ik niet meer uitgaan van mijn 28 dagen cyclus, dan kan ik niet volgende week vrijdag testen, dan is mijn luteale fase toch te kort?

Iemand ervaring hiermee??
Ik wacht niet meer op de kerstman, ik wacht op een ei!!

Hai Mascha,

Dat is indd een lastig verhaal! Als je ei nog moet komen dan heb je indd een langere cyclus deze keer en kan je niet volgende week vrijdag al testen, dan zou je ong 14 dagen na je ei kunnen testen. Irritant hé? Zeker als die ovutesten je ook geen duidelijkheid geven, ik heb zelf (meerdere malen) 10 dagen achter elkaar positieve ovutesten gehad en ik werd er alleen maar gestrester van dan wanneer ik ze niet gebruikte.

Ik zou nog even door klussen om er zeker van te zijn dat je je ei niet hebt gemist en helaas.....daarna weer afwachten!

Liefs Lynn.

hey meis

dat is irritant! had je normaal wel altijd een cyclus van 28 dagen dan? als je nu wat slijm hebt zal het er idd snel aankomen succes!

liefs

dank jullie wel voor jullie reacties.

Lynn, ik word er ook wel zenuwachtig door hoor. Maar ik laat geen twijfel, heb de dure van CB, een smiley of niet. Ei of niet.
Heb hem niet kunnen missen omdat ik al vanaf vorige week maandag aan het testen ben dus kan niet missen dacht ik zo.

Dbby, dit is mijn 2de ronde. ik ben 26 sept gestopt met de pil, ongi geworden en toen een cyclus gehad van 53 dagen......en nu ongi geweest van 25 nov tot 1 dec. Het zal allemaal nog wel gokken zijn dan denk ik of niet?

Maar ik ga door met testen tot ik ongi wordt, helaas voor de centen maar ik wil hem zeker niet missen! Gelukkig vind mijn man dat ook, alleen baal ik gewoon dat hij niet op tijd komt, mijn ei dan hè!
Ik hoop dat ik snel meer slijm enzo krijg, daardoor hoop ik dat mijn lichaam een ei aankondigt....

Hoi!

Je ei komt er vast snel aan en als je net gestopt bent met de pil is het heel normaal dat je cyclus langer duurt had ik ook....... Nu 8 maanden later zie ik pas verbetering dus geduld helaas.

Succes met het zoeken naar je ei ;-)

Ha ha het zou eigenlijk Pasen moeten zijn, dan had ik hem vast snel gevonden!!

heey...

pff dat wachten, eerst wachten op je ei en dan wachten op NOD...
MIsschien nog aan het ontpillen?
heb er bij anderen wel over gelezen zelf geen last van gehad...
mijn cyclus was eigenlijk gelijk 28 dagen en laatste paar maanden tussen de 28 en 30 dagen...

Succes met wachten op je ei...

liefs

Terug
Bovenaan