late fles, 1 jaar

Hallo,

Mijn zoontje is 1 jaar en krijgt overdag het volgende:
's ochtends: pap van 200 ml. halfvolle melk
tussen de middag: 1 bruine boterham+150cc nutrilon 3
's avonds: vers warm eten of potje + toetje
Tussendoor: diksap, koekje, melk (met smaakje, soort yoki)

Mijn vraag is nu: 's avonds tussen 21.30 en 23.00 komt hij vaak voor een fles. veelal drinkt hij dan 200cc nutrilon 3. Als hij niet zelf komt maken we hem eigenlijk altijd wakker. Gisteren heb ik heb laten slapen omdat ik hem met geen mogelijkheid wakker kreeg en toen sliep hij door tot 7.00 (!). Ik supertrots natuurlijk maar moet ik hem nu gewoon niet meer wakker maken dan 's avonds en dan maar zien of en wanneer hij komt voor melk. En zo ja, hoeveel moet ik dan geven? Moet ik gaan afbouwen met de hoeveelheid? hetzelfde geldt voor als hij wel tussen 21.30 en 23.00 komt, afbouwen of niet? zou hij het echt nodig hebben of is het gewenning? Gisteren heeft hij niets extra gehad overdag van een koekje ofzo of gebak (we hadden een verjaardag) en toch kwam hij niet voor melk.

Iemand een idee? Ben benieuwd wat jullie me aanraden.

Groetjes Patricia
mv Justin, 1 jaar
 
Afgelopen nacht was hij er om 02.30 uur, 150cc gegeven ipv 200cc en weer lekker verder slapen. Alleen toen werd hij om 6.30 uur wakekr en was niet meer in slaap te krijgen. anders wordt hij altijd 7.30/8.00 uur wakker. Heb wel op de gewone tijd (8.00 uur) pap gegeven. Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat.

Patricia
 
Terug
Bovenaan