late fles

Hoi,
Mijn dochter van 9,5 maand krijgt om 6.15 uur haar fles en ligt er om half 7 in. Nu wordt ze de laatste tijd om 21.30 wakker en wil een fles, ik heb al geprobeerd haar zonder fles verder te laten slapen maar dit lukt niet ze huilt dan gerust een uur.

Wat is verstandig toch maar laten huilen tot ze in slaap valt of toch maar het flesje (100 cc) geven.

Wie heeft advies?

Alvast bedankt.

 
Hoi Maartje,

Je dochter krijgt vast en zeker ook al een groentehap. Hoe laat krijgt ze die dan? Zit die misschien niet te dicht op de fles van 18.15? Misschien kun je die fles wat later geven, 18.15 lijkt mij sowiezo al wat vroeg. Dus evt. wat later naar bed dat ze wat moeier is? Doe je al pap door de laatste fles? MOcht ze ondanks dit nog steeds huilen dan zou ik (als ze na een week proberen uit te stellen nog blijft huilen)dat beetje om 21.30 gewoon geven. 21.30 is nog te overzien toch? Beter dan dat ze s'nachts misschien wakker wordt. Succes!
 
Ja ik zou haar ook niet een uur laten huilen om eten. Stel jezelf eens voor als je honger of dorst hebt. Ik geef meestal een beetje water met of zonder een klein beetje diksap. Vaak is ze het te doen om een beetje zuigen en aandacht en dan slapen ze binnen 10 minuten weer.
 
Misschien zijn er tandjes onderweg?
Mijn dochter van bijna 9 mnd heeft last van haar doorkomende boventandjes en vraagt nu tijdelijk ook om meer voeding, ook 's nachts, dus misschien moet je tijdelijk maar even afwijken van je vaste patroon?
 
Mijn dochter is 10 maanden en krijgt de laatste fles om 20:00 en slaapt dan netjes heel de nacht door . 18:30 lijkt me wel heel erg vroeg , waarom gaat ze al zo vroeg naar bed en hoe laat krijgt ze dan haar warme maaltijd. Mijn dochter slaapt overdag van 10:00 tot 12:00 en van 15:30 tot 17:00 en dan weer van 20:30 tot 07:30
 
Mijn dochter slaapt van 10.00 tot 11.00 en van 14.00 tot 16.00 uur.
Om ongeveer 17.30 begint ze alweer moe te worden niets is meer leuk, spelen, op schoot, televisie en is het huilen geblazen. Dan heb ik het na een uur wel gehad. Dus krijgt ze om 16.45 haar groente en om 18.15 haar fles en dan naar bed.
 
Terug
Bovenaan