Late innesteling ? Of volgende ronde ..

<p>Damesss </p><p>Ik vroeg me af of iemand misschien de zelfde ervaring heeft en evenuteel advies zou kunnen geven wij zijn bezig voor een 2e kindje </p><p>Op 25/11 is mijn laatste menstruatie geweest op 10/12 de 1e positieve ovulatie test 2 dagen ervoor en de dag zelf gemeenschap gehad . Nu had ik 24/12 mijn volgende menstruatie moeten krijgen die uitbleef ( denk ik) op 26e t/m 28e roze achtig bloed verlies bij af vegen verder niks ( normaal bij menstruatie gewoon heftig bloed verlies . Al 3 testen gedaan alle 3 negatief ... zou het een late innesteling zijn geweest ? Of was dit dan echt een mentruatie ( die ik nooit eerder zo heb gehad) moet ik me.focussen op de volgende ronde of toch nog even afwachten ? </p><p> </p><p>Sorry voor de lange tekst </p><p>Groetjesss </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Normaal is een innesteling ca 9 dagen na de eisprong, weet niet hoeveel later een late innesteling kan zijn maar ik denk niet dat die later kan zijn dan je NOD want als er geen innesteling, en dus geen HCG is, wordt op je NOD het baarmoederslijmvlies afgestoten. Weet het uiteraard niet zeker maar klinkt llogisch.
Hoop voor jou natuurlijk dat het wel kan en dat dit een innestelingsbloeding was, over enkele dagen nog eens testen dan weet je het zeker. Lastig dat wachten elke keer he! 

Veel succes!

Ik zou over een paar dagen nog een keer een test doen. Wie weet is het bloedverlies toch een innestelingsbloeding of toch gewoon een bloeding maar dat je toch zwanger ben. Maar ik zou ook kunnen zijn dat het deze ronde niet gelukt is. Spannend. Succes.

Bedankt voor de reacties wachten duurt helaas lang maar meer kan je op het moment niet doen ik heb inderdaad ook gelezen dag innesteling niet zo laat kan maar omdat me menstruatie altijd normaal is en niet zoals de 3 dagen begon ik toch erg te twijfelen 

Ik had ook licht bloedverlies een dag of 2 na NOD, 10 dagen na NOD een positieve test. Kan dus idd een late innesteling zijn, was bij mij ook. En bloed van innesteling komt ook vaak genoeg later, niet zelfde dag meteen.
Zou over paar dagen/week nog eens testen als je dan nog niet echt ongesteld bent geweest. Succes! Hoop dat het raak is! 

Ninel 
Wat fijn om te lezen dat het dus echt mogelijk is geeft me toch weer wat meer vertrouwen erin ! 
Het heeft bij mij 3 dagen geduurt en alleen met afvegen nu vandaag niks meer en ben nu 6 dagen na nod dus op jou advies over ongeveer 4 dagen weer een test er tegen aan gooien 

Terug
Bovenaan