Late innesteling

Lieve meiden,

Misschien kunnen jullie mij helpen of heeft iemand dit meegemaakt...

Mijn NOD was gisteren geen bloed maar ook geen positieve test. Nu was ik vanmorgen net uit bed en kreeg werd ik ineens behoorlijk duizelig, warm en kreeg ik hele heftige kramp, duurde ongeveer 20 min. Daarna ben ik een klein beetje gaan bloeden.

Normaal gesproken als ik ongesteld wordt heb ik wel wat pijn in Mn buik en rug en is vooral de eerste dag heel heftig (lees iedere 2 uur tampon vervangen) terwijl nu is het gedurende dag nog niet eens 1 volle tampon geweest (sorry voor de details) maar zou dit een late innesteling kunnen zijn of moet ik het opgeven voor deze ronde?

Wanneer zou ik een test kunnen wagen denken jullie?

Liefs Kim
 
Als gisteren je nod was is het wel heel laat voor een innesteling  lijkt mij. 
Enige wat je kan doen is afwachten  en mocht je nog niet ongesteld worden  van de week weer een testje  doen ?
 
Is inderdaad te laat voor een innesteling. Misschien is jouw lichaam even van slag waardoor het zo reageert. 
Kan met verschillende factoren te maken hebben, is jouw cyclus bijvoorbeeld constant? Hoelang ben je met eventuele conceptie gestopt? Ik had namelijk de eerste 3 maanden na het stoppen met de pil erg last van een onregelmatige cyclus, waarbij ik ook een soortgelijke situatie als jou heb gehad. 
Ik zou even wachten of je de komende dagen nog (verder) ongesteld moet worden, zo niet, kan je altijd weer een testje proberen. 
 
Terug
Bovenaan