Late innesteling

<p>Heeft iemand ervaring met late innesteling(bloeding)?</p><p>Zou het kunnen dat mijn innesteling heeft plaatsgevonden tijdens mijn NOD- dagen? </p><p>Wanneer zou ik dan een positieve zwangerschapstest moeten hebben?</p><p> </p><p>liefs !</p>
 
Hi, 
 
ik heb gelezen dat de innesteling 6 tot 12 dagen na de ovulatie gebeurt. Handig alleen als je weet wanneer je ovulatie is geweest. Op de 10 dag voelde ik menstruatiescjtigepijn en dezelfde dag ‘s avonds een zeer lichte streep op een vroege test gezien. Ik vond de 10 dag ook al wat aan de latere kant bij mij ?‍♀️ 
 
En heb je nu ook nog een positieve teste ? Ik denk dat ik een week later ovuleer dan de gemiddelde. 
Ik begin vanaf deze ronde met ovulatietesten??succes !!!
 
Innesteling tijdens nod dagen is onmogelijk. Menstruatie komt meestal 14 dagen na de eisprong, mocht het niet bevrucht zijn dan komt het er met de menstruatie uit. 
 
Zelf geen ervaring, maar ik lees wel veel dat vrouwen de innestelingsbloeding vaak verwarren met menstruatie, dus het kan ook echt rond hetzelfde moment zitten denk ik dan.
Ik zou zeggen maak je niet te gek met het denken aan innestelingsbloeding. Die heeft lang niet iedereen. Wacht eerst even om te zien of het toch een ongesteldheid is die 'doorzet'. Een innestelingsbloeding heeft geloof ik ook geen stolsels/klodders.
Anders na 5 dagen een testje wagen.
 
Dank je ! 
Mijn normale ongesteldheid duurt 6 dagen. Omdat ik nu maar 2 dagen echt bloed verloor en de dag daarna bruinig met het vegen, allebei zonder stolsels, begon ik te twijfelen. 
De laatste fag  van de bloeding is vandaag 2 dagen geleden maar een negatieve test.. 
Misschien dan toch gewoon een hele korte menstruatie?
Mijn lichaam maakt me helemaal gek. Heb alle symptomen maar niets op het stickje .. 
succes aan iedereen !
 
Ik vond die ovulatietesten wel erg fijn. Ik test niet meer, want sinds die ene zeer lichte streep al 24 weken zwanger ? Succes! Hoop dat het bij jou snel gebeurt ?
 
Terug
Bovenaan