<p>Hoi hoi </p><p>Ik vraag me echt af wat mijn lichaam allemaal aan het doen is.</p><p>Ik zou de 26/27e mijn nod hebben, nu is het geval dat ik vanmorgen opeens hele erge krampen kreeg en duizelig werd en dacht oke ik bloed hevig ( had voor de zekerheid een tampon in gedaan voor ik ging werken).</p><p>Dus hup naar de wc en er zat bijna niks op een paar druppels bruin bloed, dus ik dacht doe maar een nieuwe in want de vloedgolf zal wel komen aangezien ik zo'n kramp had.</p><p>2 uur later weer gaan wisselen en weer een klein beetje bruin bloed.</p><p>Heel vreemd maar goed weer een nieuwe tampon (12 uur) en die heb ik pas om 16.30 eruit gehaald maar die was helemaal schoon en tot nu dus geen bloed verlies meer gehad.</p><p>wel nog een vage buik/lage rugpijn.</p><p>Is het mogelijk dat dit een late innesteling is geweest aangezien ik wel gevoelige/pijnlijke (gegroeide) borsten heb en vreetbuien, stemmingswisselingen.</p><p>vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief. </p><p>Sorry voor het lange verhaal maar ik weet het echt niet meer want normaal gesproken ben ik nooit overtijd en heb ik behoorlijk wat bloed verlies tijdens mijn menstruatie.</p><p>Liefs..</p><p> </p>